+2 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (7.0هزار امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم چه فیلم یا فیلم هایی را توصیه می کنید که هم مکالمه سلیس و واضح داشته باشند و هم مکالمات کاربردی و روزمره خوبی به همراه داشته باشد؟
قبل توسط (7.0هزار امتیاز)
منظورتون خارج از فضای آموزشی فیلم و ... هست؟؟ بعد با فیلم شروع کنم؟
قبل توسط (505 امتیاز)
+1
بله،سایتایی هستند که یه سری اصطلاحات و جملات پر کاربرد را جمع آوری کرده اند

3 پاسخ

+3 امتیاز
قبل توسط (868 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سریال Extra بسیار عالی ، طنز و کاربردیه ، داستان یه آرژانتینیه که میاد انگلیس و با 3 نفر شهروند انگلیسی هم خونه میشه ، و سعی میکنه انگلیسی یاد بگیره ، به منظور اموزش انگلیسی ساخته شده ، داستان قشنگ و طنزی داره ، اگه اینترنت پرسرعت دارید میتونید از اینجا دانلودش کنید

يکي از پر طرفدارترين مجموعه هايي است که تا به حال براي آموزش زبان انگليسي ساخته شده است. داستان اين سريال در رابطه با شخصي به نام هکتور است که از آرژانتين به انگلستان سفر کرده و با زبان انگليسي آشنايي ندارد. هکتور در طول اين مجموعه با بوجود آمدن حوادث بسيار جالبي که برايش اتفاق مي افتد زبان انگليسي را فرا مي گيرد و پس از آن به راحتي ميتواند انگليسي صحبت کند. سبک اين سريال طنز بوده و بازيگران آن براي اينکه بتوانند به صورت غير مستقيم به بيبنده زبان انگليسي را نيز آموزش دهند ديالوگ هاي خود را به صورت شمرده و با تلفظ کاملآ صحيح و فابل فهم بيان مي کنند.

دانلود یا خرید پستی مجموعه از سایت میهن دانلود

+2 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

یه مجموعه آموزشی ویدئویی آموزش زبان است با نام How do you do، که داستان یک رباتیه که سازندش میخاد زبان انگلیسی بهش یاد بده، خیلی خوب بود وقتی من می دیدم. مثل اینکه این برنامه بصورت سریالی مدتها از تلویزیون کانادا هم پخش می شده.

البته متاسفانه هیچ لینکی برای دانلودش ندارم ولی یادمه کتابفروشی های انقلاب هم فیلماش هم کتابی که اسکریپت های متنشو داشت داشتن.

0 امتیاز
قبل توسط (107 امتیاز)

من داشتم به یه سوال دیگه جواب می دادم و سوال شما رو دیدم هر چند سوال شما برای 9 سال قبله ولی شاید به درد کسایی که بعدا می ببینن بخوره. برای یادگیری زبان با فیلم به شکل مدرن و با استفاده از نرم افزار حتما نگاهی به نرم افزار پرسانش بندازید. متدش خیره کنندست. توی یک هفته استفاده تغییرات رو توی شنیدن و صخبت کردن خودتون می بینید. من که خودم رو خیلی تنبل می دونم و سر کلاس زبانم بیشتر از نیم ساعت نمی تونم چشمام رو باز نگه دارم و خوابم می بره روزی 200 دقیقه تمرین مفید داشتم با پرسانش. چون اصلا خسته کننده نیست و شبیه بازی و دیدن فیلم می مونه بیشتر تا یادگیری زبان:

آدرس سایتشون رو این پایین می ذارم:

https://www.porsanesh.com/

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 362 بازدید
...