+3 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (17 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

1. "پرسانش، نرم افزاریه که یادگیری زبان رو به یک بازی تبدیل می‌کنه! حالا می‌تونی با تماشای فیلم‌های زبان اصلی، زبان انگلیسی رو یاد بگیری و همزمان لذت ببری. اینقدر خوبه که حتی ممکنه فراموش کنی داری یاد می‌گیری!"
2. "اگه می‌خوای زبان انگلیسی رو در کوتاه‌ترین زمان ممکن یاد بگیری، پرسانش بهت کمک می‌کنه. با تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌های زبان اصلی، هم زبان یاد می‌گیری و هم وقت خودتو خوش می‌گذرونی. خلاصه که یادگیری زبان با پرسانش، یه حس خوب و فان داره!"
3. "پرسانش، نرم افزاریه که تو رو به یه نینجای زبان انگلیسی تبدیل می‌کنه! با تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌های زبان اصلی، و تعاملی که در تمام مدت یادگیریت با دیالوگ های فیلم داری تو همزمان می‌تونی براحتی زبان رو یاد بگیری
4. "با پرسانش، یادگیری زبان دیگه هیچوقت اینقدر سرگرم کننده نبوده! فقط کافیه فیلم‌ها و انیمیشن‌های زبان اصلی رو تماشا کنی و همزمان زبان رو یاد بگیری. خیلی ساده و خنده‌دار!"
 

برای استفاده از این اپ به این آدرس سر بزن.

اینم تصاویری زیبا از محیط جذاب اپ:

پرسانش

پرسانش

پرسانش

پرسانش

قبل توسط (107 امتیاز)
ورژن جدید یه سری ویژگی خیلی خوب اضافه شده. امیدوارم همین جوری ادامه پیدا کنه.
قبل توسط (-1 امتیاز)
بهترین اپ آموزش زبان با فیلم و انیمیشن

2 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (107 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
متشکرم از اشتراک گذاری تجربه شما درباره یادگیری زبان با پرسانش. واقعاً با پرسانش، یادگیری زبان دیگه هیچوقت اینقدر سرگرم کننده نبوده! من خودم همیشه دوست داشتم زبان انگلیسی رو بیاموزم، اما همیشه به دلایل مختلفی از این کار دست بردم. اما با استفاده از پرسانش، تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌های زبان اصلی رو به یادگیری زبان تبدیل کردم. واقعاً عالیه که همزمان با تماشای فیلم، بتونم لغات و عبارت‌های جدید رو یاد بگیرم.  از طرفی هم، با تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌های زبان اصلی، به تلفظ و لهجه‌ی زبان هم عادت می‌کنم و این خیلی بهم کمک می‌کنه تا بهتر صحبت کنم. پرسانش واقعاً یک روش فوق‌العاده برای یادگیری زبانه و من به شدت توصیه می‌کنم به همه کسانی که دوست دارن زبان جدیدی یاد بگیرن.
قبل توسط (107 امتیاز)
You're welcome...
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
چند روزی هست که با راهنمایی یک دوست ، با پرسانش آشنا شدم و باید بگم که در همون دقایق اول استفاده از پرسانش عاشقش شدم.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 157 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1.3هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 255 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 17 بازدید
...