+4 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (67 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
می خوام زبان یاد بگیرم ولی با فیلم و انیمیشن. چون واقعا خسته شدم از کتاب و کلاس که هر چی بیشتری می ری کمتر جواب می گیری. می خوام با فیلم شروع کنم چون دوستان نتیجه خیلی بهتری گرفتن ازش. بهترین روش یادگیری زبان با فیلم چیه ؟

1 پاسخ

+4 امتیاز
قبل توسط (107 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

سلام. من کتاب و کلاس و مجله انگلیسی و حتی فیلم و انیمیشن رو امتحان کردم سراغ خیلی از اپ های ایرانی و خارجی هم رفتم ولی هیچ کدوم به اندازه پرسانش مفید نبودن. ی نرم افزاره که فقط با فیلم و انیمیشن زبان یاد میده. واقعا نرم افزار مدرن و بروزیه متدش رو هم جایی دیگه ای پیدا نمی کنی چون ابداعی خود تیم پرسانش هستنش. البته دو تا نکته منفی هم داره:

  1. اول اینکه اپ اندرویدیشون مثل یه بازی سنگین هست وباید گوشی خوبی داشته باشی تا برات لذت بخش بشه کار باهاش اگه گوشیت خوب نیست مث من از کامپیوتر استفاده کن هم صفحش بزرگ تره و دیدن فیلم توش لذت بخش تره و هم نرم افزار خیلی روانه.
  2. دومی که خیلی مهمه اینه که اگه یک هفته برای یادگیری زبان انگلیسی از پرسانش استفاده کنی دیگه نمی تونی سراغ کتاب و کلاس زبان بری چون حالت از هر متد دیگه ای برای یادگیری زبان بهم می خوره!!!

آدرس سایتشون:

https://www.porsanesh.com/

موفق باشی دوست من

قبل توسط (17 امتیاز)
بهترین متدی که برای یادگیری لذت بخش و جدا موثر زبان به عمرم دیدم. آفرین خانم فاضل که این پیشنهاد خوب رو دادی. امیدوارم بزودی آلمانی رو هم بزودی با پرسانش بشه یاد گرفت با همین روش.
قبل توسط (-1 امتیاز)
بهترین متد یادگیری زبان هست پرسانش. درود بر شرفت.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 156 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1.3هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 254 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 275 بازدید
...