+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (102 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

وقتی اینترنت به کامپوتر وصل میشه چراغ دانلود مودم دائما در حال کار در حالی که من هیچ کاری با اینترنت ندارم هم کار می کنه

چطور باید شخصی سازی کنم تا بدون اجازه من به برنامه ای اینترنت تعلق نگیره ؟

 

3 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

بهترین راه برای جلوگیری از اتصال سرخود برنامه ها به اینترنت نصب فایروال است، معمولا فایروال ها (مانند نود 32) وقتی یک برنامه می خواهد به اینترنت متصل شود از شما سوال می پرسد که آیا اجازه می دهید یا نه و سیستم کاملا تحت کنترل شما در می آید.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
برای جلوگیری از دسترسی یک برنامه خاص به اینترنت می توان از فایروال ویندوز استفاده کرد. البته اکثر آنتی ویروسها پس از نصب فایروال ویندوز را غیرفعال می کرده و فایروال خود را فعال می کنند که با استفاده از آن می توانید دسترسی نرم افزارها را به اینترنت مدیریت کنید.
اما برای استفاده از فایروال ویندوز باید مراحل زیر را دنبال کنید:
به کنترل پنل و بعد به System and Security بروید و بعد گزینه ی Windows firewall را انتخاب کنید. سپس گزینه ی Allow a program through Windows Firewall را انتخاب کنید. در این قسمت لیستی از برنامه ی نصب شده را می بینید که می توانید به آن ها اجازه دهید یا اجازه ندهید البته معمولا بسیاری از برنامه ها وجود ندارند که باید با استفاده از گزینه ی Allow another program آن ها را اضافه کنید.
اما می توان برای راحتی کار از نرم افزار Firewall App Blocker استفاده کنید.این نرم افزار کار خیلی خاصی انجام نمی دهد و تنها همان فایروال ویندوز را به نحوی بسیار راحت تر و کاربر پسند تر نمایش می دهد در نتیجه فایروال ویندوز شما را هم غیرفعال نمی کند و تنظیمات آن را به هم نمی ریزد!

لینک دانلود نرم افزار:  http://www.sordum.org/dns_jumper/downloads21.php
0 امتیاز
قبل توسط (150 امتیاز)
راه حل دیگر استفاده از نرم افزارهایی شبیه به Proxifier است. کاربرد اصلی این نرم افزار این است که شما برای اتصال به اینترنت نرم افزارهای دیگر، proxy تعریف می کنید. با این ترفند می تونید فقط نرم افزارهای دلخواه رو در لیست Allow قرار دهید و بقیه رو Block کنید. این طوری هر سرویس و نرم افزاری که بخواد به اینترنت متصل بشه و جزو لیست Allow نباشه، monitor می شه و اتوماتیک Block می شه.

لینک دانلود نسخه ویندوز: http://rapidgator.net/file/dc95c4731666bf38e3a918223cd4387d/Initex.Software.Proxifier.v3.21.Standard.Edition.Incl.Keymaker-ZWT.rar.html

لینک دانلود نسخه مک:

http://dizzcloud.com/dl/163yf30/Proxifier%202.11%20Mac.dmg

سوالات مشابه

+1 امتیاز
2 پاسخ 779 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 361 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 208 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 712 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 372 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 713 بازدید
...