+2 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (7.0هزار امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
آیا در اینترنت های نامحدود براستی حجم دانلود به کل نامحدوده و هر چقدر بخواهیم می توانیم دانلود کنیم؟ و روی سرعت تاثیر منفی نمی گذارد؟

2 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (7.2هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

در تعرفه های نامحدود میزان دانلود همانگونه که گفته می شود نامحدود است، و تنها محدودیتی که بر آن اعمال می شود همان پهنای باند است که در قرار داد ذکر شده است.

اما برخی شرکت ها مانند پارس آنلاین برای مشترکان نامحدود خود جایزه ای با عنوان جایزه مصرف منصفانه در نظر میگیرد و حجم متعارفی را به عنوان جایزه ، با سرعت بیشتر به کاربران خود ارائه می نماید. برخی از شرکتها هم مانند شاتل به کابران اشتراک 1 به 1 ارائه می کند، اما در صورتی که کاربر به صورت غیر متعارف اقدام به دانلود یا آپلود نماید، سرعت اشتراکش را به میزان 1 به هشت (مصوبه تنظیم مقررات) کاهش می دهد.

+1 امتیاز
قبل توسط (7.8هزار امتیاز)
بسیاری از شرکت های میزبانی وب بسته ای با عنوان نامحدود ارائه می دهند. اما برای هر ارائه دهنده سرویس وب تامین مقدار نامحدودی از فضا و پهنای باند غیر ممکن است و امکان آن به هیچ وجه وجود ندارد.شرکت های میزبانی نیز که بسته های نامحدود ارائه می دهند به این حقیقت که شما استفاده چندانی از این حجم نخواهید داشت آگاه هستند. نامحدود بودن، حقه بازاریابی است که توجه شما را برای خرید جلب می کند. بازار میزبانی وب بسیار رقابتی است. باوجود متقلبانه بودن فروش بسته هایی که ظاهرا نامحدود به نظر می رسند، اما به آن معنا نیست که آن شرکت میزبانی سرویس خوبی ارائه نخواهد کرد. در صورتی که به شرایط خدمات شرکت های میزبانی نگاهی بیندازید به معنای واقعی نامحدود پی خواهید برد.
قبل توسط (7.0هزار امتیاز)
پی یعنی سقفی برای میزان دانلود در نظر گرفته می شود؟
قبل توسط (7.8هزار امتیاز)
بله پشت پرده همینطور هست

سوالات مشابه

+1 امتیاز
0 پاسخ 1.2هزار بازدید
سوال شده 9 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط Peyman (8.6هزار امتیاز)
0 امتیاز
4 پاسخ 81.5هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 700 بازدید
...