+1 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (843 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

آیا تفاوتی بین برنامه تحت وب (web application) با وب سایت است؟ مثلا جواب یاب برنامه تحت وب (web application) است یا وب سایت؟

2 پاسخ

+3 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

برنامه تحت وب (web application) یک برنامه است که با استفاده از مرورگر وب و از طریق شبکه (مانند اینترنت یا شبکه های محلی) قابل استفاده است اما وب سایت مجموعه ای از صفحات وب (یا عکس و ویدئو) به هم مرتبط است که هر کدام با استفاده از یک URL مشخص آدرس ذهی می شود.

در حقیقت وب سایت بیشتر برروی محتوا تاکید دارد و محتوا عرضه می کند ولی برنامه تحت وب (web application) قابلیت در قالب سرویس عرضه می کند برای مثال Wikipedia یک وبسایت است در حالی که Gmail یک برنامه تحت وب (web application) است.

+1 امتیاز
قبل توسط (164 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برنامه تحت وب (web application)به برنامه ای اطلاق میشه که تحت بستر شبکه مخصوصآ سرویس وب شبکه کار میکنه یعنی مثلآ همین برنامه تحت شبکه میتونه بصورت هم زمان تحت یک بستر دیگه هم کارکونه مثلآ رابط های تحت دسکتاپ داشته باشه.به عبارت بهتر اگر برنامه ای تحت سرویس وب شبکه رابط داشته باشه میشه بهش بگی برنامه تحت وب, web application.

اما وب سایت خودش یک بستر برای برنامه تحت شبکه یا ریز تر برنامه تحت وب هست.

پس بنابراین ها جواب یاب یک برنامه نرم افزاری  پرسش پاسخ تحت شبکه بارابط تحت وب (web application) هست که در وب سایتی با عنوان جواب یاب ارایه میشه.

سوالات مشابه

+2 امتیاز
1 پاسخ 1.8هزار بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 4.8هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 342 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.2هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.3هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 5.0هزار بازدید
...