+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (199 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

امنیت فرستادن پیام با تلگرام در چه حده ایا دولت ها می تونند به پیام هایی که می فرستیم دسترسی پیدا کنند یا نه؟ آیا سازمان اطلاعات می تونه پیام ها رو چک کنه یا نه؟

3 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (95 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
تلگرام یکی از قویترین نرم افزارایه ارتباطی در زمینه امنیت میباشد و مطمئن باشین اگه به این راحتی که میگن هک میشد الان این همه بین مردم دنیا فراگیر نشده بود و مهندسین طراح و سازندش قبل هر چیز به امنیتش فکر کردند ..

اما دسترسی مقامات دولتی به تلگرام رو تا جاییکه میدونم چون سروراش دست ایران نیس امکان پذیر نیس و صحبت هایی مبنی بر اینکه سروراشو به ایران بدن شده .. ولی نتیجه ای نگرفتن . بهرحال شما سعی کنین در حدی ازش استفاده کنین که نیازتونو بی دردسر رفع کنه :)
+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

در تلگرام دو نوع ارتباط وجود داره یکی همین چت معمولیه که چون کل پیغام ها بر روی سرور های تلگرام ذخیره میشه اگر کسی به اون سرور ها دسترسی داشته باشه می تونه اطلاعات شمارو بدست بیاره ولی پروتکل ارتباطی تلگرام برای چت های معمولی خیلی امنه و اگر کسی در بین راه شنود بزاره نمی تونه به همین راحتی پیغام هارو رمزگشایی بکنه.

اما نوع دوم secret chat که هیچ ردی از پیغام های شما بر روی سرور تلگرام نمی مونه و ارتباط کاملا مستقیم و peer to peer انجام میشه.

در کل تلگرام یکی از امنترین سرویس های پیغام رسانه ولی پیغام رسان های BBM هم هست که از نظر امنیت سرآمده.

قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
+1
متاسفانه در حال حاضر قابلیت secret chat در تلگرام فقط در نسخه موبایل وجود دارد.
قبل توسط (199 امتیاز)
پس blue stack رو نصب میکنم و بعدش نسخه تلگرام رو نصب می کنم.

با تشکر
+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام

صحبت های زیادی راجب امنیت تلگرام شده. امنیت تلگرام دو بخش داره یکی کاربر و یکی خود مسنجر تلگرام اکثر هک هایی که صورت گرفته سو استفاده هکر از کمبود دانش کاربر بوده تا الان که من دارم به این سوال جواب میدم اتفاق عجیبی واسه تلگرام نیفتاده که بخواد مشکلی به وجود بیاره برای کاربران. اگه امنیت براتون مهم هستش از نسخه اصلی تلگرام استفاده کنید

دوستانی که علاقه داران راجب امنیت تلگرام بیشتر بدونن وارد سایت زیر بشن

https://ultrasec.org/in-the-depths-of-the-telegram

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 2.8هزار بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 1.1هزار بازدید
سوال شده 7 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط سوزان (2.5هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 134 بازدید
...