0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (23 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سلام به همه دوستان

پروژه ای نوشته ام که برای ایجاد table ها از hibernate و jpa  استفاده کرده ام و همچنین کلاس های سرویس را نیز نوشته ام . همچنین صفحات html css آنرا نیز نوشته ام اما نمیدانم مثلا فرم login که به صورت html  در صفحه قرار دارد چطور باید توسط jsp یوزر و پسورد را چک کند؟ ایا با servlet مربوط به معماری mvc می توان این کار را کرد یا نمی توان از servlet استفاده کرد و باید به صورت داینامیک درصفحه jspکد نوشت؟

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (60 امتیاز)
سلام

بهترین کار استفاده از سرولت است در صورت استفاده از jsp بارمان زیادتر می شود جون در اصل jsp به سرولت تبدیل می شود. پس اکشن فرم صفحه login را با ادرس سرولتت ست کن ودر سرولت یوزر و پسوردت را چک کن و در صورت درست بودن کاربر را به صفحه مقصد پرتاب کن و در صورت اشکال در یوزر و پسورد کاربر را به صفحه login پرتاب کن.
0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

به نظر من تا جایی که می تونید از فریم ورک های آماده بر پایه معماری MVC استفاده کنید (Spring MVC یا Play Framework و ...) اما اگر به هر دلیلی می خواهید خودتان پیاده سازی کنید پیشنهاد من این است:

  • view های رو با JSP بزنید چون سرعت توسعه رو بالا میبره و با HTML همخوانی داره.
  • یک servlet به نام Front Controller داشته باشید که تمام view ها درخواست های http را به آن می فرستند و این کلاس وظیفه ارتباط با کلاس های کنترلر رو داشته باشه.
  • برای هر view یک کلاس کنترلر بنویسید که توسط front controller ایجاد و فراخوانی میشه و وظیفه ارتباط با کلاس های سرویس رو هم داره.
  • لایه های سرویس و DAO هم که کارشون مشخصه.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 7.9هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1.0هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4.9هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3.3هزار بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 685 بازدید
سوال شده 5 سال قبل در برنامه نویسی توسط یوری (426 امتیاز)
+1 امتیاز
3 پاسخ 1.4هزار بازدید
+5 امتیاز
1 پاسخ 4.1هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 246 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 307 بازدید
سوال شده 5 سال قبل در برنامه نویسی توسط یوری (426 امتیاز)
...