+1 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (7.0هزار امتیاز)
برای اینکه در اسرع وقت بتوان موبایل یا لپ تاپ گم شده یا سرقت شده خود را پیدا کرد ، چه اقداماتی هم قبل وقوع چنین اتفاقی و هم بعد وقوع آن می توان انجام داد.

3 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (7.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

اگه قبل از به سرقت رفتن لپ تاپ یا گوشی نرم افزار prey روشون نصب کنید امکان رد گیری اون رو خواهید داشت. به هنگام نصب نرم افزار باید شناسه کاربری و پسورد در سایت prey ایجاد کنیدتا  پس از به سرقت رفتن با وارد کردن شناسه کاربری و پسورد خود بر روی سایتPrey مکان آن را پیدا کنید ..prey این امکان رو میده که از فرد سارق از طریق لپ تاپ یا گوشی به سرقت رفته چند تا عکس بگیره

+2 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برای موبایل بهتره سریع به خط خودتون تماس نگیرید و اس ام اس خواهش و تمنا نفرستید. چون اگر سیمکارت رو خارج کند مشکلات بیشتر میشود. بگذارید حداقل با یکی از آشنایان خود با خیال راحت تماس بگیرد مخصوصا اگر شارژ خطتون زیاد  باشه طمع هم میکنن. اینجوری حداقل پرینت گرفته و کمی رد طرف دارید. البته خط دائمی همراه اول مخابرات رد گیری میکند اما نمیدونم چرا اعتباری رو آدم حساب نمیکنن. البته بعد از شکایت در دادگاه و بردن نامه به مخابرات. بعد یک کپی میفرستی ایرانسل. میشینی تا جواب بیاد که الان دوساله جواب من نیومده. بهترین کار نصب برنامه های ردیابی روی موبایله. اینترنت سرچ کنید پیدا میشه. داغ دلم تازه شد.

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

منم لپ تاپ و هارد اکسترنال رو از صندوق غقب ماشینم بردن ولی به کلانتری خیابان ولیعصر مراجعه کردم بهم گفتن بعد از مراحل اداری حتما در سایت همیاب 24 هم ثبت کن که از خرید و فروشش در کشور جلوگیری بشه خداروشکر لپ تاپمو وقتی برای فروش به فروشگاه برده بودن به پلیس خبر داده بودن و پلیس لپ تاپو برام پیدا کرد ولی هنوز هاردم پیدا نشده واقعا کار خیلی خوبی کرده پلیس با راه اندازی این سایت.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.7هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 506 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 669 بازدید
...