0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (165 امتیاز)
تعریف گن شورتی و نحوه صحیح استفاده و استایل آن

شورت گنی یکی از بهترین لباس زیر ها در بازار است که زیر مجموعه گن است و همواره از خرید این شورت استقبال فراوانی از سوی مشتریان می شود. فروشگاه شرق در این مقاله قصد دارد شما را با گن شورتی، جنس، انواع گن شورتی، ویژگی، کاربرد و راهنمای خرید گن شورتی زنانه آشنا کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.


گن شورتی چیست؟

واضح است که اکثر ما دوست نداریم که شکم جلو آمده داشته باشیم یا به قول معروف چاق باشیم اما برخی از عوامل باعث می شود که این اتفاق برای ما رخ دهد؛ شورت گنی زنانه که یکی از لباس زنانه پر کاربرد است. شورت گنی مناسب استفاده روزمره و فرم دهی یا لاغر نشان دادن قسمت شکم و پهلو است که در انواع شورت گن دار علاوه بر تاثیری که بر لاغر شدن دارد، برای پوشیدن در لباس زیر شما نیز طراحی شده است. با پوشیدن گن شورتی زنانه می توان تمام چربی ها که در قسمت شکم و پهلو قرار دارند، پوشش داد؛ با کمک این شورت خانم ها و آقایان می توانند در هر جا که هستند اندام زیبایی داشته باشند و دیگر نگران چربی های شکم و پهلو نباشند زیرا خانم ها می توانند با استفاده از گن شورتی زنانه در جشن ها و مجالس، لباس های مجلسی و مورد علاقه خود را به راحتی بر تن کنند.


جنس گن شورتی

گن شورتی از جنس های مختلفی تولید می شود از جمله پنبه، نایلون، پلی استر، الیاف مصنوعی، الیاف طبیعی و مواد ترکیبی ولی ساختار اصلی شورت از الیاف مصنوعی ساخته می شود که باعث می شود شورت گنی از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار باشد. به طور کلی شورت گنی زنانه از جنس های سبک و نرمی تولید می شود که به راحتی قابل انعطاف هستند و برای تهویه در روزها و ماه های گرم سال مانند تابستان مناسب هستند. بعد از پوشیدن شورت گنی بلافاصله چند سایز از بدن شما کاهش پیدا می کند و می توانید هر لباسی که دوس دارید بر روی این شورت گن دار بپوشید و با اندامی زیبا و بدون چربی به راحتی به کار های روزمره خود برسید. البته این نکته مهم هم باید در نظر گرفت که شورت گن دار زنانه به سبب فشردگی که برای چربی ها به وجود می آورد و همچنین الیاف مصنوعی زیادی که در تولید آن به کار رفته است، برای استفاده طولانی مدت، مناسب نخواهد بود. بنابراین بهتر است از شورت گنی زنانه برای ساعت های کوتاه و در مهمانی ها و مجالس استفاده شود و پس از یک شورت نرم، معمولی، نخی و راحت استفاده کنید.


انواع گن شورتی

گن شورتی خود به تنهایی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود. ما در ادامه انواع شورت گنی را برای شما معرفی کردیم که به شما کمک می کند تا با هر اندام و هر میزان چربی که دارید، بهترین شورت گنی زنانه را بین نمونه های این شورت ها انتخاب کرده و از آن در هر جا که دوست دارید بپوشید و استفاده کنید. همچنین با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب، بعضی از انواع محبوب شورت گنی را به شما عزیزان معرفی کنیم:


• گن شورتی فاق بلند

شورت گنی فاق بلند در مقابل سایر نمونه های شورت گنی، از فاق بلند تری برخوردار است. گن شورتی فاق بلند به واسطه ای که از فاق بلند برخوردار است به راحتی می تواند تمامی قسمت شکم و پهلو را پوشش دهد با استفاده از این شورت، خانم هایی که شکم بزرگ دارند می توانند به راحتی شکم خود را به خوبی و راحتی پوشش دهند و دیگر چربی ها به چشم نمی آیند.

 

منبع: شرق

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 45 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
...