0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (165 امتیاز)
جدیدترین مدل سوتین زنانه در سال 1402

امروزه مدل های بسیار کاربردی و راحت در صنعت لباس زیر زنانه طراحی و روانه بازار ها شده اند. این مدل های لباس زیر روز به روز در حال پیشرفت می باشند. اگر تمایل دارید تا لباس زیر خود را بروز نگهدارید، به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید. ما سعی داریم در این مقاله به معرفی جدیدترین انواع مدل سوتین زنانه و جذاب ترین مدل سوتین زنانه بپردازیم. با ما همراه باشید.

لباس زیر زنانه

صنعت پوشاک بعد از صنعت غذایی از مهم ترین صنایع می باشد. به همین علت هم این صنعت مدام در حال پیشرفت بوده و در تلاش است تا راحتی را به جای استایل های سخت برای بانوان به وجود آورد. در صنعت مد و فشن  شاخه ای به نام لباس زیر وجود دارد. طراحان لباس زیر سعی می کنند تا با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های موجود در جهان، لباس زیر با کیفیت تولید کنند.

انواع مدل جدید سوتین زنانه

1- سوتین روزمره کلاسیک classic uplift plunge bra

این مدل سوتین که از نمونه های راحت لباس زیر می باشد، از سینه ها پشتیبانی کرده و باعث لیفت آن ها می شود. در طراحی این مدل سوتین از یک فوم بسیار ظریفی برای خوش فرم کردن سینه استفاده شده است. از مدل طراحی این سوتین باید به بدون فاصله بودن آن و محکم نگه داشتن سینه ها در حین انجام فعالیت های روزمره اشاره کرد. در قسمت کاپ ها، فضایی ایجاد شده است که شما می توانید به راحتی  نوع و مدل پد خود را تغییر دهید. این مورد می تواند برای افرادی که دارای سینه های ناهمسان هستند، با قراردادن پد اضافه، مفید واقع شود. از جمله ویژگی های دیگری که سوتین کلاسیک دارد، مشخص نبودن آن زیر لباس های نازک می باشد.

2- سوتین بی وزن cuup the scoop

باید بتوان سوتین های بدون وزن را در دسته مدل جدید سوتین زنانه قرار داد. سوتین بدون وزن، بدون پد تولید و طراحی می شود اما در قسمت زیرین کاپ ها از فنرهای مناسب استفاده شده است. همانطور که از نام این سوتین هم پیداست، این مدل سوتین از جمله سبک ترین نمونه های تولید شده ی امروزی می باشد. اغلب برای تولید سوتین بی وزن از پارچه های سبکی مانند حریر، ابریشم، ساتن استفاده می شود. در طراحی این سوتین از تسمه ها و فنر های صاف استفاده می شود تا از مشخص شدن زیر لباس اصلی جلوگیری شود. افرادی که سایز سینه بزرگتری دارند می توانند از سوتین بی وزن به راحتی استفاده کنند.

3- سوتین تی شرت پایه هارپروایلد

این مدل از انواع جدید سوتین زنانه می باشد و افراد دارای سینه های بزرگ می توانند از این مدل سوتین به راحتی و بدون ایجاد مشکل برای فعالیت های روزمره خود استفاده کنند. از لحاظ قیمتی سوتین هارپروایلد از قیمت کمتری برخوردار است. سوتین تی شرتی، از پارچه میکرو فیبر ساده تولید شده است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. یقه بلند این سوتین به همراه بندهای نازک آن به راحتی می تواند در زیر انواع لباس پنهان بماند. داشتن یک بندک کوچک و نازک در بین فواصل دوسینه، به جدا نگهداشتن سینه ها و فاصله افتادن بین پوست و سوتین به جهت عبور هوا بسیار کمک خواهد کرد.

ادامه مطلب...

شرق

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
...