+1 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (165 امتیاز)

گن لاغری در واقع لباسی است که از جنس الیاف کشسان ساخته شده اند. اغلب معتقدند پوشیدن آن ها به طور مداوم موجب رسیدن آن ها به تناسب اندام و فرم مناسب بدن می شود. البته به طور کلی از گن ها برای کاهش چربی های بدن استفاده می کنند در واقع با پوشیدن آن ها در لحظه 1 تا 3 سایز از سایز اصلی شما کم می شود به همین دلیل اکثرا از آن ها زیر لباس های مجلسی خود بهره می برند. این که چقدر در لاغری می تواند اثر گذار باشد بستگی به خود فرد دارد. غالبا گن های لاغری به تنهایی برای لاغر کردن تاثیری ندارند. اگر خیلی تنگ باشد آسیب های جدی را به عضلات داخلی شما وارد می کند. رعایت رژیم غذایی سبک ترین و حداقل ترین کاریه که می توانید در کنار استفاده از گن ها انجام دهید. استفاده از آن ها زیر لباس مجلسی برای چند ساعتی که می خواهید مهمانی بروید مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند. برای تهیه و خرید گن لاغری زنانه و یا گن لاغری مردانه می توانید به مجموعه معتبر شرق مراجعه کنید و از طریق سایت با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

 

منبع: شرق

 

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

گن شاید تا حدی فشار بیاره و موقت شکم و پهلو رو می پوشونه برای مجالس و مهمونی خوبه. اما اگه بتونین چند کیلو هم کم کنین بازم خوبه. مکمل ال کارنیتین برای چربی سوزی چهلو و شکم عالیه. قبلش با داروساز مشورت کنین اگه دارویی چیزی مصرف نمی کنین یا بیماری خاصی ندارین خیلی موثره. 

https://darooboom.com/category/bodybuilding-supplements/lcarnitine/

داروساز یا متخصص تغذیه بهتون تداخل داروییی رو میگه سرخود چیزی مصرف نکنین. من زنگ زدم داروخانه اینترنتی داروبوم. شمارش توی اینترنت هست ولی من از روی کارت ویزیت داروخونه حضوریشون که رفته بودم تماس گرفتم. خوب راهنمایی میکنه. 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 103 بازدید
...