0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
گن زنانه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

حتما اسم گن ها را زیاد شنیده اید مخصوصا از زبان خانم ها و بیشتر در مواقع آماده شدن برای رفتن به مراسمات و جشن ها. گن ها در واقع یک نوع لباس با ضخامت کم اما بسیار تنگ هستند که پوشیدن آن سبب می شود تا بدن شما جمع و جور صاف و تراشیده تر به نمایش گذاشته شود به این صورت که برجستگی های بدن شما را می پوشاند چربی دور شکم و پهلو، ران را جمع می کند تا استایل لباس توی تن شما جذاب تر به نظر برسد به همین جهت ایده خرید گن لاغری بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به محبوبیت بالایی رسید. همچنین وسیله ای است برای افرادی که عمل های جراحی انجام می دهند. عملی مانند ابدو و لیپو نیاز است تا از گن های مناسب بهره ببرند. گن لاغری انواع مختلفی هم دارند که برای ران ها، سینه ها، شکم و پهلو و ... کاربرد دارند. به این نوع لباس ها در زبان لاتین shapewear هم می گویند. در ادامه پادمیرامگ قصد دارد به بررسی انواع گن و کاربرد های آن بپردازد.

 

گن زنانه چیست؟ و چه کاربرد هایی دارد؟

معمولا افراد گن لاغری زنانه را به عنوان یک مدل لباس کشی می شناسند که به قسمت های مختلف بدن فشار آورده و چربی ها را جمع می کند تا بدن را باریک و خوش فرم تر نشان دهد. در صورتی که امروزه کاربرد های مهم دیگری هم دارند که استفاده از آن ها را ضروری و حیاتی می کند زیرا علاوه بر زیبایی و تناسب اندام جنبه درمانی هم دارند. از جمله گزینه مناسب برای کاهش و بهبود دردهای عضلانی هستند، همچنین می توانید دردهای ناشی از دوره را کاهش دهد. از طرفی افرادی که عمل های خاصی را انجام داده اند بعد از عمل باید از این گن ها استفاده کنند مخصوصا عمل های لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی و... پوشیدن گن بعد از عمل سبب می شود تا به صورت یکنواخت و مداوم به قسمت های عمل شده فشاری وارد شود که سبب چسبیدن سریع پوست به عضله زیرین می شود و از طرفی پوست ناحیه عمل را سفت و یکدست می کند بنابراین پوشیدن آن بعد از عمل لازم و ضروری است. تقریبا در همه روش ها بیماران بعد از عمل جراحی بین 8 تا 10 هفته باید گن بپوشند.
البته برای این افراد پوشیدن گن در طول روز لازم است اما می توانند آن را تعویض کنند. حتی می توانند تا چند ساعت بعد بدون گن باشند اما حتما از شب تا صبح موقع خواب حتما گن داشته باشید تا التهاب و تورمی که بر اثر جراحی پیش آمده کاهش یابد. از طرفی گن ها را باید از جاهای معتبر و شناخته شده تهیه کنید مجموعه پادمیرا یکی از جاهای معتبری است که می توانید با خیال راحت خرید کنید و یا با یک خرید اینترنتی گن مورد نظر خود را از این مجموعه تهیه کنید.


چه افرادی می توانند از گن زنانه ساعت شنی استفاده کنند؟

همان طور که متوجه شدین افراد می توانند در موارد متفاوتی از گن زنانه لاغری استفاده کنند به عنوان نمونه:
• افرادی که دور شکم و پهلو خود چربی زیادی دارند
• افراد بدنساز و ورزشکاری که می خواهند پوست و عضله خود را سفت کنند و به استایل بدن خود فرم بهتری دهند.
• آن دسته از افرادی که در ناحیه شکم خود جراحی انجام داده اند استفاده از گن ساعت شنی ضروری و واجب است.
• افرادی که دچار کمر درد های خفیف هستند و از کمربند های طبی استفاده می کنند.
• همچنان خانم هایی که بعد از زایمان به دنبال راه و روش هایی هستند تا شکم و پهلو خود را به حالت قبل برگردانند استفاده از گن های ساعت شنی می تواند گرینه خوب و مناسبی باشد.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 110 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
...