0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (165 امتیاز)

همه چیز درباره ی شورت لامبادا زنانه

شورت لامبادا چیست؟

شورت لامبادا به شورت هایی گفته می شود که در قسمت پشت با یک بخش نواری نازک به بالای شورت وصل می گردد و تقریباً می توان گفت بیشتر قسمت های پشت بدن را به نمایش می گذارد. این مدل شورت برای افرادی با سلیقه خاص مناسب است چرا که بسیاری از بانوان معتقدند شورت لامبادا زنانه چندان راحت نیست و فقط برای زمان های کوتاه و لحظات خاصی می توان از آن استفاده کرد. شورت لامبادا به خاطر نوع طراحی که دارد برای مجلس و زمانی که لباسی تنگ و چسبان خصوصاً از جنس ساتن ابریشم به تن دارید گزینه بسیار خوبیست. همچنین برای خانم هایی که می خواهند یک رابطه عاطفی و جنسی جذابی را تجربه کنند نیز پیشنهاد می شود. به دلیل این که شورت لامبادا زنانه بیشتر از بند در طراحی خود استفاده کرده است بیشتر برای زمان های خاص گزینه ی خوبیست.
لباس زیر لامبادا زنانه به دلیل این که می تواند نقش بسیار مهمی را در روابط زناشویی و جنسی ایفا کند در حقیقت جزو اکسسوری های استایل های زناشویی محسوب می گردد. هدف از طراحی این مدل شورت ها، جذابیت بخشیدن بیشتر به اندام های زنانه و خوش استایل نشان دادن هرچه بیشتر خانم هاست. در ادامه بیشتر راجع به کاربرد شورت لامبادا زنانه صحبت خواهیم کرد. پوشاک شرق یکی از فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه مفتخر است که اعلام نماید با کادری مجرب و متعهد، می تواند با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب انواع لباس زیر زنانه از جمله شورت زنانه، سوتین زنانه، گن، ست لباس زیر زنانه و... را به مشتریان خود ارائه می کند.

شورت لامبادا زنانه در تن

کاربرد شورت لامبادا

برای اینکه دقیقا بدانید طریقه پوشیدن شورت لامبادا چگونه است باید به انواع آن بپردازید و با توجه با آنها متوجه خولهید شد که چه کاربردی دارد و بر حسب آن، استفاده نمایید. شورت لامبادا زنانه مجلسی همانطور که گفته شد برای زمانیست که می خواهید لباس های تنگ و چسبان و یا لباس مجلسی به تن کنید و علاقه ای ندارید که خط لباس زیرتان از روی لباس مجلسی نمایان باشد. بیشتر لباس های مجلسی از جنس ساتن و ابریشم و یا کرپ هستند. زمانی که این پارچه ها به صورت تنگ و چسبان دوخته شوند قطعاً خطوط لباس های زیر خود را نشان خواهند داد. پس می توانید در این زمان از شورت لامبادا زنانه مجلسی که مخصوص چنین مواقعی طراحی شده اند استفاده نمایید. شورت لامبادا زنانه فانتزی نیز مخصوص بانوانیست که می خواهند علاوه بر داشتن یک رابطه عاطفی خوب، یک رابطه ی جنسی خاص را هم تجربه کنند. شورت لامبادا زنانه فانتزی به دلیل نوع طراحی و جنس و مدل پارچه ای که در آن بکار رفته است می تواند یک محرک جنسی به حساب آید و به همراه لباس خواب فانتزی و جذاب، یک رابطه ی جنسی بسیار خوبی را برای شما رقم بزند.
شورت لامبادا زنانه شیک برای بانوانیست که می خواهند در مواقع مختلف مثل ورزش کردن و یا حتی در جمع های دوستانه و خودمونی خط لباس زیرشان معلوم نباشد. بسیاری از بانوان ورزشکار به دلیل این که از لگ های چسبان و یا شورتک های تنگ و کوتاه برای ورزش استفاده می کنند ترجیح می دهند لباس زیرشان یا خط آن معلوم نباشد و همچنین بسیاری از بانوان در جمع های خودمونی و دوستانه به پوشیدن انواع دامن ها و شلوارک های کوتاه علاقه دارند. بهتر است در این زمان برای دیده نشدن لباس زیر زنانه خود از شورت لامبادا زنانه شیک استفاده کنید.

جنس شورت لامبادا

شورت لامبادا زنانه به دلیل تنوع بسیار زیادی که در طرح و رنگ و مدل دارد، با جنس های مختلفی تولید می گردد. به همین دلیل هر شخصی با هر سبک و سلیقه ای می تواند یکی از چندین مدل شورت های لامبادا را انتخاب و استفاده نماید. این مدل شورت ها همانطور که گفته شد بیشتر جنبه ی زیبایی دارد و معمولاً از جنس هایی مانند گیپور، تور، حریر، چرم، دانتل، لاتکس، نخ، نخ پنبه و ... تولید می شوند. پس با این همه تنوع در جنس پارچه قطعاً می توان از بین مدل های گوناگون یکی را انتخاب نمود. شورت لامبادا اساساً یک نوع مدل شورت زنانه ایست که کاملاً به سلیقه ی شخص بر می گردند و هر فردی باتوجه به استایل و نوع پوست خود از این مدل شورت زنانه استفاده می کند. بسیاری از افراد پوست های حساسی دارند و هر لباسی از هر جنسی را نمی توانند استفاده نمایند. برای چنین اشخاصی قطعاً استفاده از شورت لامبادا با جنس چرمی یا لاتکس بسیار آزاردهنده خواهد بود. پیشنهاد می کنیم بانوانی که پوست حساسی دارند و به شورت لامبادا نیز علاقمند هستند از شورت نخی لامبادا زنانه یا شورت لامبادا گیاهی استفاده کنند تا دچار حساسیت های پوستی نگردند.
شورت لامبادا به دلیل نوع طراحی تنها بخش بسیار کمی از پوست را آن هم به صورت بند پوشش می دهد و اساساً به همین علت به آن شورت بندی زنانه نیز می گویند، ولی با این حال ممکن است باز هم جنس آن برای بسیاری مهم باشد. به همین علت به این افراد توصیه می کنیم حتماً از شورت هایی که صد در صد از جنس نخ، یا نخ پنبه هستند و در آن ها از فلز و مروارید به کار نرفته استفاده نمایند. پوشاک شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید اینترنتی شورت زنانه است که کیفیت و قیمت را تضمین می کند.

همه چیز درباره ی شورت لامبادا زنانه1

انواع شورت لامبادا

شورت لامبادا با تنوع طرح و مدل های گوناگون در سه دسته تقسیم می شوند. شورت لامبادا تانگ، شورت لامبادا استرینگ و شورت لامبادا فاق باز که هر کدام را توضیح خواهیم داد.

شورت لامبادا تانگ

شورت لامبادا در مدل تانگ در قسمت ناحیه تناسلی پارچه ای با طرح و مدل های مختلف به وسیله ی نوار به سایر قسمت های وصل شده است. این مدل شورت کمی پوشیده تر از سایر مدل های شورت لامبادا می باشد و از جنس نخی تولید می گردد.

شورت لامبادا استرینگ

شورت لامبادایی که بیشتر فانتزی بوده و از طرح و مدل های فانتزی استفاده می کند. در برخی از این مدل ها در قسمت ناحیه تناسلی آن با زیورآلاتی مثل مروارید و مهره تزیین شده است.

شورت فاق باز

شورت لامبادایی که فقط جنبه تحریک جنسی دارد و برای بانوانی که نمی خواهند هنگام رابطه جنسی لباس زیر خود را کامل از تن خارج کنند. در این مدل شورت ها قسمت جلوی آن کاملاً باز بوده و برای بانوان متأهلی که می خواهند به جذابیت رابطه جنسی خود بیافزایند مناسب است.

ادامه مقاله

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 6 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
...