+2 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (165 امتیاز)
گن بارداری چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

شاید یکی از شیرین ترین دوران زندگی یک زن، انتظار برای به دنیا آمدن فرزندش باشد. مادر در دوران بارداری با مشکلات بسیاری مواجه خواهد بود. اضافه وزن پیدا کردن و تغییر در الگوی زندگی، تغییر در اندام های بدن از جمله مشکلاتی است که یک مادر در دوران بارداری خود تجربه می کند. برای کم شدن این دردها و در عین حال مراقبت بیشتر از جنین، پزشک معالج شما احتمالا استفاده از گن بارداری زنانه را به شما پیشنهاد می دهد. در این مقاله ما به تعریف گن بارداری زنانه و ویژگی های استفاده از آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.


تعریف لباس بارداری

مادران بعد از اطلاع یافتن از اینکه باردار هستند، سعی می کنند به دنبال راه های مناسب برای نگهداری و محافظت بیشتر از فرزند خود باشند. یکی از راه های محافظت، انتخاب لباس مناسب دوران بارداری است. لباس های دوران بارداری، به دو گروه تقسیم می شوند. برخی از آن ها در زیر لباس  و برخی به عنوان لباس اصلی استفاده می شوند. از دسته لباس هایی که در دوران بارداری باید استفاده نمود، گن بارداری است.


گن بارداری چیست؟

بعد از زایمان، پزشک متخصص زنان و زایمان گن بارداری زنانه را به بیمار پیشنهاد می دهد. گن بارداری، به صورت یک کاور قسمت کمر و شکم شما را می پوشاند. گن های بارداری به هدف جلوگیری از افتادگی بیش از حد شکم بعد از زایمان و کاهش درد ناشی از آن استفاده می شود. نام دیگری که برای گن بارداری استفاده می شود، گن زایمان یا گن حاملگی است.

 

منبع: شرق

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 102 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 43 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در گوناگون توسط offsood (0 امتیاز)
...