+1 امتیاز
قبل در وسایل نقلیه توسط (15 امتیاز)
گیربکس حلزونی بیشتر در کدام قسمت صنعت کاربردیه و چه مزایایی نسبت به سایر گیربکس ها دارد ؟

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (15 امتیاز)

گیربکس حلزونی در انواع متفاوت پایه دار ، فلنچ دار و هالو شافت وجود دارد. جنس پوسته گیربکس های حلزونی آلومینیومی می باشد که در مقابل ارتعاشات مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. از مزایای گیربکس حلزونی می‌توان تعمیر و نگهداری آسان این نوع گیربکس اشاره نمود و همانطور که قبلا ذکر شد راه‌اندازی این نوع گیربکس ها بسیار نرم می باشد و به همین دلیل سر و صدای بسیار کمی دارند. از دیگر مزایای آن راندمان گشتاور خروجی بالا و غیره می توان اشاره کرد. این گیربکس در صنعت بیشتر در صنایع داروسازی و پلاستیک و شیمیایی ونساجی و ..... کاربرد دارد با توجه به کاربرد زیادی که گیربکس حلزونی در صنعت دارد تقاضا برای خرید این محصول هم بالا می باشد ولی باید برای خرید محصولات صنعتی دقت بسیار باید کرد که یک مطابق با استانداردهای جهانی باشد و دو قبل از خرید حتما محصول را کامل بررسی کرده باشیم و از مشاوران متخصص سایت صنعتی معتبر کمک بگیریم تا از خرید خودمون لذت ببریم

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

گیربکس حلزونی کوچک و گیربکس های حلزونی چینی ( که به حلزونی کتابی هم معروفه ) رو میتونید از وب سایت ما خرید کنید 

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

گیربکس حلزونی نیز مانند بقیه انواع آن دارای کاربرد گسترده‌ ای در صنعت و خطوط تولید کارخانجات و ماشین آلات صنعتی دارند.

انواع نوار نقاله، انواع بالابر، نواع میکسر (همزن)، انواع میزهای گردون و همچنین گیربکس حلزونی در انواع صنایع مختلف مانند کاشی و سرامیک، صنایع غذایی، صنایع فولاد، صنایع بسته بندی، داروسازی و ... کاربرد دارد.

 

من خودم خیلی سوال در مورد گیربکس حلزونی داشتم. پیشنهاد می کنم اگه میخواید جواب تمام سوالاتتون درباره گیربکس حلزونی رو بگیرید، سری به سایت تکنوتاو و بخصوص صفحه مربوط به گیربکس حلزونیش بزنید.

اینم لینکش: https://technotav.com/category/صنعتی/گیربکس-صنعتی/گیربکس-حلزونی/

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 188 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 547 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 13.4هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 102 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 418 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 448 بازدید
...