0 امتیاز
قبل در وسایل نقلیه توسط (0 امتیاز)

من یک خودروی کیا دارم که مدتی است هنگام حرکت دنده خود به خود خلاص میشود و وقتی در جاده شتاب میگیریم احساس میکنم ماشین لرزش دارد. الان نزدیک چند ماه است به این مشکل برخوردم و به چند تعمیرگاه مراجعه کردم ولی افاقه نکرده است و همچنان گاهی اوقات گیربکس خودرو اذیتم میکند. پیشنهاد دوستان برای تعمیر گیربکس کیا  کدام تعمیرگاه است و اگر نظری در این باره دارید خوشحال میشوم بشنوم.

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام دوست عزیز. برای دریافت خدماتی که مربوط به خودروهایی مثل کیا میشه. مثل همین تعویض گیربکس  یا انجام سرویس های دوره ایی باید به مراکز و مجموعه هایی رجوع کرد که تخصصی در زمینه این گونه خودروها فعالیت می کنن. مثل امداد خودرو فوری پا به پا امداد. که خدماتشون به صورت 24 ساعته هست و در محل هم انجام میشه و در واقع مجموعه های امداد خودرو کیا تهران، بنز، رنو، تویوتا، هیوندا، مدیران خودرو و ... حساب میشن.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام دوست خوبم. تعمیرگاه تخصصی کیا تهران پلاس یکی از مجموعه‌هایی به شمار می‌آید که خدمات خود را در بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. در این تعمیرگاه کیا ، نیرو و افرادی مشغول به فعالیت هستند که می‌توانند 0 تا 100 تعمیرات و عیب‌یابی را در بهترین حالت انجام دهند، زیرا این افراد آموزش‌های لازم را دیده‌اند و با خودروهای کیا به طور کامل آشنا هستند. از همین رو انتخاب این تعمیرگاه کیا ، یک انتخاب مطمئن به نظر می‌رسد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 137 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 295 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 106 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 214 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 552 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 13.4هزار بازدید
...