0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (29 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

لوله های فاضلاب ما گرفته همسرم شب میاد خونه نمیتونم تو روز با لوله بازکنی تماس بگیرم، لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی در تهران می شناسید که در تمام نقاط تهران فعالیت کند؟

4 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

شرکت معین سرویس هست، به صورت شبانه روزی در تمام نقاط تهران فعالیت دارند و خدمات تخلیه چاه ولوله بازکنی را به شما ارائه می دهند. برای دریافت خدمات باهاشون تماس بگیرید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای لوله بازکنی شبانه روزی و بدون تعطیلی که در هر ساعت از شبانه روز می تونید برای خدمات لوله بازکنی باهاشون تماس بگیرین، لوله بازکنی افسریه توسط سرویس کاران باتجربه رو بهتون پیشنهاد می کنم. شرکت خدمات فنی بهمن شعبات دیگری هم در سراسر تهران داره

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

لوله بازکنی تهران سما یکی از شرکت های معتبر در این زمینه هست که در شمال و جنوب و شرق و غرب تهران خدمات ارائه میده. به جرئت میشه گفت یکی از بهترین خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران رو میشه از این مجموعه دریافت کرد.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

اگه به هر کدوم از شرکت های لوله بازکنی با مشکل مواجه شدین و کلاهبرداری کردن، باید به اتحادیه آهنگران تهران مراجعه کنین. چون لوله بازکنی اتحادیه مستقل نداره. نحوه شکایت از لوله بازکنی رو این لینک توضیح دادیم و خیلی ها ازش اطلاع ندارن

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 45 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 558 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 207 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 196 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 841 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
سوال شده 4 ماه قبل در گوناگون توسط mina68 (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 20.7هزار بازدید
سوال شده 5 سال قبل در گوناگون توسط Saeed Zarinfam (1.1هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 42 بازدید
...