0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
من ویکی از اعضای فامیل درجه دوم  به عنوان مدیر عامل و او به عنوان مدیر فنی  ( مرد با رنج سنی در حدود ۳۶ تا ۴۰ ) به مدت ۵ سال به عنوان اعضای اصلی یک شرکت گوچک خانوادگی کارآفرین در زمینه  تولید تجهیزات پزشکی در حال کسب تجربه و ...  می باشیم. رشته تحصیلی ما هر دو یکی بوده و از طرفی کار ما با مشکلاتی ازقبیل شرایط سخت مالی، عدم اطلاع و تجربه لازم برای شرکت داری و مشکلات روانشناسی مختلفی درگیر می باشیم.

یکی از مشکلاتی که  در طول این ۵ سال کم و بیش وجود داشت نیاز بالای ایشون  به تمجید و تقدیر و از طرفی رفتار تحقیر آمیز در برابر وضعیتی که اشتباهی از من سر بزند می باشد که البته ریشه در سابقه برخی اشتباهات کاری گذشته و شاید کمتر در حال از طرف من  و احتمالا عدم درک رفتار مناسب در برابر بیش فعالی  و خشونت اعمال شده در کودکی از طرف پدر ایشون برای کنترل فرزند در برابر خطرات و نگرانی ها و ... داشته باشد.
واکنش ایشون در مقابل هنگامی که پرسشی ناشی از بروز خطایی در کار ایشون از طرف من باشه منجر به  پذیرش اشتباه به همراه احساسات دردناک و تخلیه خشم خود از طریق قهر و یا جدیدا از طریق بروز علنی خشم خود با فریاد و شکستن وسایل اطراف، می گردد.

به نظر شما،  دراین وضعیت رفتار مناسب برای هر کدام از طرفین چه می باشد؟

همچنین لطفا در صورت از کلید واژه های مناسب و یا نام آثار مروبطه،‌ در اینجا مطرح بفرمایید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

شما باید بتونید خشم خودتون رو کنترل کنید. پیشنهاد می کنم نگاهی به تحقیق در مورد خشم داشته باشید. راهکارهای کنترل خشم توضیح داده شده.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 1.0هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1.5هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 446 بازدید
سوال شده 10 سال قبل در درمان و پزشکی توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 22 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط Matab365 (0 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 55 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 87 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 257 بازدید
...