0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

اگر تلویزیون یا اینترنت دارید، شاید یک یا دو چیز در مورد جراحی زیبایی شنیده باشید. به احتمال زیاد، این اطلاعات خوب همراه با اطلاعات بد بوده است. حقیقت این است که وقتی به درستی انجام شود، جراحی زیبایی چیز خوبی است. مقاله زیر توصیه هایی را ارائه می دهد که به هر کسی کمک می کند تا جراحی زیبایی را به درستی انجام دهد.

همیشه در مورد کلینیک های جراحی زیبایی که به آنها علاقه دارید تحقیقات زیادی انجام دهید. مطمئن شوید که هیچ شکایتی از هیچ یک از جراحانی که در آنجا کار می کنند وجود نداشته است. اگر شکایتی پیدا کردید، باید دقیقاً دریابید که چه اتفاقی افتاده است و کلینیک چه کاری انجام داده است تا مطمئن شود که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد.

هرگز جراحی پلاستیک انجام ندهید زیرا احساس می کنید که این عمل شما را برای کسی که به او علاقه مند هستید جذاب تر می کند. در حالی که ممکن است باعث شود آنها به شما علاقه بیشتری نشان دهند، واقعیت این است که آنها تصویری را که می بینند دوست دارند و نه کسی که شما را می بینند. در واقع به عنوان یک شخص هستند.

هر کسی که قصد جراحی زیبایی از هر نوع را دارد باید مطمئن شود که تحقیقات کافی انجام دهد. برای یافتن ماهرترین پزشکان در منطقه خود. با پرسیدن سوالات درست در مورد سطوح تجربه و سوابق تحصیلی، می توان مطمئن شد که بهترین حرفه ای ممکن را برای نیازها و نگرانی های خاص خود انتخاب کرده اید.

مطمئن شوید که دقیقاً متوجه شده اید که بعد از عمل چه نوع دوره بهبودی خواهید داشت. بسیاری از مردم بر این باورند که می توانند بلافاصله به سر کار بازگردند. در حالی که این موضوع برای جراحی های جزئی صادق است، انجام یک روش بزرگ بدون زمان بهبودی امکان پذیر نیست. از قبل با پزشک متخصص خود صحبت کنید.

جراحی زیبایی همیشه حداقل به یک روز بهبودی نیاز دارد. بسیاری از اوقات دوره نقاهت بسیار طولانی تر خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که برای این روزها برنامه ریزی کرده اید، از جمله اینکه چه کسی به شما کمک می کند و به خصوص اینکه چگونه در زمانی که از کار و حقوق دور هستید، هزینه های خود را حفظ خواهید کرد.

قبل از انجام یک روش، مطمئن شوید که روش مذکور را به طور کامل بررسی کرده اید. بسیاری از مردم هیجان زده هستند و با عجله وارد مراحل خاصی می شوند. تحقیقات اولیه آنها به خواسته های آنها دامن می زند. آنها فراموش می کنند که مطمئن شوند که به اهمیت چنین تصمیمی احترام می گذارند و فرصت را به طور کامل بررسی نمی کنند.

جراحی زیبایی همیشه باید با ذهن سالم انجام شود. این بدان معنی است که شما باید تا آنجا که می توانید از قبل جراح را بررسی کنید. وقتی از او سؤالات شخصی درباره شایستگی هایش می پرسید نگران توهین آمیز بودن نباشید. شامل مدرسه و دروس اضافی که او خوانده است. این به شما کمک می کند تا آرامش خاطر داشته باشید.

کلینیک‌های زیادی وجود دارند که این جراحی را انجام می‌دهند، اما بعد از آن طوری رفتار می‌کنند که انگار نمی‌خواهند بعد از اتمام آن شما را اذیت کنند. مطمئن شوید که کلینیکی که برای جراحی خود برنامه ریزی کرده اید، در صورت بروز مشکل، ویزیت های بعد از مراقبت را برای بیماران فراهم می کند.

برای تحقیق در مورد روش جراحی پلاستیک خود کمی زمان بگذارید. مطمئن شوید که خطرات و فواید آن را درک کرده‌اید و برای صحبت درباره همه چیز با پزشکتان وقت بگذارید. در طول مشاوره خود سوال بپرسید.

اگر فرزندتان به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند رضایت نامه ها را امضا کند، اجازه ندهید جراحی زیبایی انجام دهد. باید اجازه دهید فرزندتان صبر کند تا هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی به طور کامل رشد کند. هنگامی که آنها به سن می رسند، می توانید از آنها در هر کاری که انتخاب می کنند حمایت کنید.

قبل از انجام هر نوع جراحی زیبایی، باید تا حد امکان در مورد آن مطالعه کنید. این شامل صحبت با حرفه ای، دوستان، خواندن مقالات، کتاب ها و مجلات، و حتی نگاه کردن به روش های آنلاین است. ایده اصلی این است که قبل از اینکه به یک نوع متخصص تبدیل شوید، حتی به زیر چاقو رفتن فکر کنید.

برای اطمینان از بهبودی کامل، توصیه های پزشک خود را در مورد برنامه بهبودی خود دنبال کنید. بسته به نوع جراحی، می‌توانید تا یک ماه زمان نیاز داشته باشید تا پس از جراحی خود بهبود پیدا کنید. ممکن است لازم باشد ترتیبی دهید که به اندازه کافی مرخصی بگیرید. راحت باشید و زمان زیادی را برای بهبودی کامل به خود بدهید.

اطمینان حاصل کنید که جراح مورد نظر شما برای جراحی زیبایی خود کاملاً واجد شرایط عمل شما است. تمام مجوزها و مجوزها باید به روز باشند. آژانس صدور مجوز ایالت شما هر گونه اطلاعاتی را که شما به دنبال آن هستید همراه خواهد داشت. این برای شما هیچ هزینه ای ندارد و به شما اطمینان بیشتری نسبت به پزشکتان می دهد.

تاریخچه قصور هر جراح مورد نظر خود را بررسی کنید. در حالی که اکثر پزشکان ادعاهای قصور علیه آنها داشتند، با هیچ جراحی که مبلغ بیش از حد دارد برخورد نکنید. این یک راه مطمئن برای به خطر انداختن زندگی شما خواهد بود. ارزشش را ندارد زیرا جراحان زیادی برای انتخاب وجود دارد.

قبل از انجام هر گونه جراحی زیبایی، باید سعی کنید ابتدا تصویربرداری کامپیوتری انجام شود. داشتن رایانه مشخص می کند که بعد از جراحی چگونه به نظر می رسید، می تواند به شما کمک کند تا در مورد نحوه انجام بینی، لب ها یا چانه خود تصمیم بگیرید. این می تواند به جلوگیری از یک فاجعه کمک کند، که ممکن است نتوانید آن را برطرف کنید.

قبل از اینکه برای جراحی زیبایی وارد خانه شوید، هر چیزی را که ممکن است در خانه نیاز داشته باشید بردارید و آن را در قفسه های پایینی قرار دهید و در فضای باز قرار دهید. این ایده خوبی است زیرا می خواهید پس از انجام جراحی تا حد ممکن کشش داشته باشید. زور زدن بیش از حد می تواند باعث آسیب شود.

حمل و نقل جایگزین را برای روز جراحی و قرار ملاقات های بعدی خود برای چند روز آینده ترتیب دهید. بلافاصله، پس از جراحی، شما عواقب بعدی داروی بیهوشی را احساس خواهید کرد و نمی توانید رانندگی کنید. علاوه بر این، در چند روز اول پس از جراحی، احتمالاً از داروهای مسکن استفاده می‌کنید که از رانندگی شما جلوگیری می‌کند.

یک جراح متخصص در جراحی زیبایی که می خواهید انجام دهید پیدا کنید. پیدا کردن یک جراح زیبایی که انواع روش ها را انجام می دهد واقعاً آسان است. اگر بهترین ها را می خواهید، باید کسی را پیدا کنید که بتواند آن را بهتر از دیگران انجام دهد. شما فقط می توانید آن را با یک دکتر با آن تخصص پیدا کنید.

با تمام اطلاعاتی که این روزها در مورد لیفت صورت با نخ وجود دارد، تشخیص اینکه چه چیزی حقیقت دارد دشوار است. جراحی زیبایی می تواند یکی از بهترین روش هایی باشد که افراد می توانند به آن امیدوار باشند، یعنی اگر درست انجام شود. نکات ارائه شده در بالا باعث می شود که بیماران آینده جراحی زیبایی را به درستی انجام دهند.

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

نکات خوبی بود ممنون. من خودم تنها جراحی زیباییم لابیاپلاستی با لیزر بوده که واقعا راضیم. مهم حس خوب خود ادمه و اینکه پیش دکتر خوب باید رفت.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

همیشه باید رفت پیش بهترین دکتر ها مثلا بهترین دکتر ساکشن غبغب در تهران رو پیدا کنید برید پیش همون یه مقدار بیشتر هزینه کنید ولی مطمئن باشید

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 41 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 36 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 799 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
...