0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.1هزار امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

تفاوت surface pro، surface book و surface laptop در چیست؟

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (801 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

surface book بهترین برای ادیتور های فیلم و طراحان گرافیکی:
سرفیس بوک، بهترین surface در این گروه است و به همین دلیل بیشترین قیمت را بدست آورده است.
طراحی surface book( قابلیت جدا شدن اجزای آن) به گونه ای است که نه تنها، کارایی یک لپ تاپ واقعی و کامل را برای شما انجام می دهد، بلکه بیشترین قدرت گرافیکی را هم داراست و متناسب با نیاز بسیاری از متخصصان خلاق هست.
در آخر اگر شما به یک ادیتور حرفه ای برای ساخت فیلم و یا طراحی سه بعدی نیاز دارید، حتما باید surface book انتخاب شما باشد.

surface laptop بهترین برای محصل ها و کاربران تجاری:

surface laptop فقط می تواند به صورت clam shell استفاده شود، که این موضوع سرفیس لپ تاپ را برای کاربرانی که به هیچ عنوان  به مدل های تبلت گونه نیاز ندارند، ایده آل می کند.
surface laptop نسبت به سرفیس بوک مقرون به صرفه تر است و با سیستم عامل ویندوز 10s بارگذاری شده، و هم چنین با تمرکز بر آموزش، طراحی شده است. هم چنین دانش آموزان می توانند بعنوان notebook از آن استفاده کنند.
در هر حال surface laptop برای کاربران دانشجو و دانش آموز بهترین انتخاب است، چون بیشترین عمر باتری را دارد و به راحتی روی پا (lap که از کمر تا زانو است) به صورت بالانس قرار می گیرد.

surface pro مناسب برای طراحان و کاربران معمولی:

surface pro مقرون به صرفه ترین سارفیس از نظر قیمت می باشد. برای کاربرانی که می خواهند با قیمت مناسب یک لپ تاپ تهیه کنند، و یا طراحانی که بیشتر surface را برای طراحی نیاز دارند و به اسب بخار گرافیکی نیازی ندارند، surface pro از لحاظ هزینه و کاربرد برای آنها مناسب ترین است.

 

سوالات مشابه

+3 امتیاز
1 پاسخ 5.5هزار بازدید
...