0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (690 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برای مشاهده وضعیت عملکرد سیستم عامل اندروید و یافتن نواقص و اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری اپلیکیشنی معرفی کنید (اپلیکیشن مانیتورینگ در سیستم عامل اندروید)

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (843 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

امکانات کامل و تنظیمات شخصی سازی فراوان، Elixir 2 را به یکی از برترین ابزارهای مانیتورینگ سیستم عامل اندروید تبدیل کرده. با کمک این اپلیکیشن تقریبا از عملکرد تمامی اجزای موبایلتان با خبر خواهید شد، از سخت افزار گرفته تا اتفاقاتی که در بخش نرم افزاری در حال افتادن است.

در بخش سخت افزار قادر به مشاهده وضعیت باتری، فرکانس سی پی یو، حافظه، آنتن دهی، وای فای و بلوتوث، صفحه نمایش، دوربین، درگاه USB و NFC خواهید بود. اما اطلاعات مربوط به اپلیکیشن های در حال اجرا، میزان استفاده از سی پی یو و حافظه، ترافیک اینترنتی، میزان کش اشغال شده و بسیاری از عوامل دیگر از مواردی هستند که در بخش نرم افزاری Elixir 2 قادر به مشاهده و تغییر دادن آنها هستید.

همچنین بخشی مجزا برای مدیریت سنسورهای گجت در Elixir 2 گنجانده شده تا با مدیریت رفتار آنها، مصرف باتری خود را به طرز شگفت انگیزی کاهش دهید. ویجت های قابل تنظیم این اپلیکیشن تقریبا بزرگترین نقطه قوت آن محسوب می شوند. در Elixir 2  قادرید انواع ویجت های نمایانگر وضعیت سیستم عامل را در ابعاد مختلف و به سلیقه خود بسازید و روی دسکتاپ یا مرکز اعلان هایتان قرار دهید. 

این اپ را می توانید از بازار دانلود کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 429 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 3.4هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 225 بازدید
...