+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (2.5هزار امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

سلام با توجه به تبلیغات نرم افزارهای هک . ایا هک تلگرام امکان دارد تا چه حد؟

5 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

من بعید می دونم هک تلگرام به این راحتی باشه چون خود شرکت سازنده تلگرام چندین هزار دلار جایزه برای کسی که بتونه تلگرام رو هک کنه گذاشته و اگر کسی بتونه این کار رو بکنه میره اون جایزه رو میگیره. از طرف دیگه هک کردن با بی دقتی خود ما خیلی تفاوت داره و در بسیاری از موارد خود کاربر با کار هایی مثل روت کردن گوشی اندرویدی با جیلبریک کردن آیفون و ... راه رو برای نفوذ باز میزاره و به راحتی مورد حمله قرار میگیره.

اگر خیلی علاقه مند هستید بدونید که هک تلگرام چقدر پیچیدس این مطلب رو مطالعه کنید که نشون میده با استفاده از یک باگ مخابراتی با نام SS7 می توان کنترل اکانت تلگرام و واتس اپ کاربران را به دست گرفت.

قبل توسط (2.5هزار امتیاز)
سلام قبول دارم ولی اگه هکر عاقل باشه از راه هک درامد داره نمی ره اعلام کنه . اما میزان دسترسی خود تلگرام به اطلاعات چقدره؟ یک دوست می گفت هنگام دانلود یا بارگزاری عکس دسترسی می توانند داشته باشند .
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
بغیر secret chat سایر اطلاعات شما بر روی سرور تلگرام دخیره می شود و به آنها دسترسی دارند.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
سلام دوست عزیز...

در صورتی که   اصول امنیتی توسط خود شما رعایت نشود ..هک تلگرام امکان پذیر نمی باشد
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام

هک تلگرام ممکن هستش در صورتی که از نادانی اون شخص استفاده کنید و به تلگرامش نفوذ کنید. ولی به صورت کلی امنیت تلگرام

بالاست. اگه میخواید خیلی بیشتر راجب هک تلگرام بدونید یک لینک براتون قرار میدم

https://ultrasec.org/hack-telegram

0 امتیاز
قبل توسط (68 امتیاز)

بله هک تلگرام ممکن است و روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد.

راهکار اول - هک کردن سرور تلگرام
راهکار اول که سخت‌ترین و کم‌احتمال‌ترین راه است، پیدا کردن باگ امنیتی در سرور سرویس‌دهنده می‌باشد که در اینجا یعنی سرور تلگرام. جایی که تمام مشخصات اکانت‌ها و همچنین تمام پیام‌ها (به جز Secret Chatها) ذخیره است. طبق گفته تلگرام Secret Chat ها از گوشی فرستنده کدگذاری شده و در نهایت در گوشی گیرنده کدگذاری آنها باز می‌شود و هیچ جای دیگری به جز گوشی فرستنده و گیرنده ذخیره نمی‌شود که یکی از ویژگی‌های خوب تلگرام می‌باشد. دسترسی به اطلاعات سرور تلگرام بسیار سخت است و تلگرام حتی بارها مسابقه‌هایی گذاشته که اگر کسی بتواند سرور تلگرام را به هر روشی هک کند جایزه‌های خیلی بزرگی به آن شخص یا تیم تعلق می‌گیرد و این مورد نشان می‌دهد اگر هم نقطه ضعفی در سرور تلگرام باشد تا به حال احتمال اینکه توسط فرد دیگری گزارش شده باشد زیاد است.

اگر هکری بتواند با این روش تلگرام را هک کند ممکن است حتی بتواند به اطلاعات تمام کاربران تلگرام دسترسی پیدا کند. تا کنون هیچ کس نتوانسته این کار را انجام دهد ولی اخیرا شاهد هک شدن سرویس‌های خیلی بزرگ و امنی مانند Equifax بوده‌ایم. هدف از توضیح این راهکار بیشتر رسیدن به این نتیجه بود که هک کردن از این روش بسیار امکانش کم است و اگر هم هکری این کار را انجام دهد به احتمال زیاد اطلاعاتش را در برای فروش در ازای بیت‌کوین در بازارهای مخصوص این کار قرار می‌دهد.

مشاهده سایر راهکارهای هک تلگرام

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

درصورتی که از تلگرام اصلی استفاده کنید
مشکلی پیش نمیاد
 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 393 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 2.8هزار بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 774 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 469 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 475 بازدید
سوال شده 10 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط moeenzarrinfam (2.6هزار امتیاز)
...