0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (245 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

نام برنامه: iGun Pro

پلتفرم: iOS- Android-Winphone 

شاید یکی از معدود موضوعات مشترکی که بتوان آن را در دوران کودکی هر پسر‌بچه‌ای پیدا کرد، تفنگ‌های اسباب‌بازی باشند که در کنار ماشین‌های اسباب‌بازی، از محبوب‌ترین وسیله‌های سرگرمی به شمار می‌روند. احتمالا شما هم در کودکی خود با انواع و اقسام کلت و وینچسترهای پلاستیکی سروکار داشته‌اید. حال با پیشرفت تکنولوژی، شبیه‌سازها نیز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند و امروزه با وجود نمونه‌هایی که در زمینه‌ی خلبانی و غیره وجود دارند می‌توان به کمک آن‌ها تجربه‌ای بسیار نزدیک به واقعیت را تجربه کرد. در زمینه‌ی اسحله‌ها نیز اپلیکیشن‌های زیادی ساخته و منتشر شده‌اند. با کمک این شبیه‌سازها، تفنگ‌های محبوب دوران کودکی از حالت پلاستیکی و صدای شلیک ساده‌اش به طراحی فوق‌العاده و صدای حقیقی و مخصوص به هر تفنگ تبدیل شده‌اند.

همانطور که گفته شد iGunPro یکی از بهترین شبیه‌سازهای اسلحه است به طوری که تمامی اسلحه‌های موجود در این اپلیکیشن از روی نمونه‌ی واقعی آن‌ها و با دقت بسیار بالا طراحی شده‌اند نحوه‌ی خشاب‌گیری و شلیک همگی به صورت دستی قابل انجامند و با الگوبرداری دقیق از نحوه‌ی عملکرد اسلحه‌ها طراحی شده‌اند. موضوعی که iGunPro را بیش از این خاص می‌کند ضبط اختصاصی صدای تمامی تفنگ‌های موجود در برنامه است به این معنا که صدایی که برای یک اسلحه در این اپلیکیشن خواهید شنید، دقیقا همان صدایی خواهد بود که آن تفنگ در دنیای واقعی تولید می‌کند. کیفیت این صداها و دقت طراحی ظاهری اسلحه‌ها در حد بسیار بالایی قرار دارد به طوری که تماشای مدل‌های مختلف و شلیک با آن‌ها تجربه‌ای بسیار لذت بخش خواهد بود.

از بین تمامی اسلحه‌های موجود در این اپلیکیشن، تعدادی از آن‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند و مابقی با صرف تعدادی سکه قابل خریداری خواهند بود. با سر زدن روزانه به این اپلیکیشن، 20 سکه در روز هدیه می‌گیرید و می‌توانید با جمع آوری آن‌ها، اقدام به خریداری تفنگ‌ها کنید. برای خرید تفنگ‌های جدید، نیاز به دانلود فایل آن‌ها (و در نتیجه ارتباط اینترنتی) خواهید داشت. علاوه بر جزئیات فوق‌العاده دقیقی که در این اپلیکیشن به کار گرفته شده است و نمونه‌‌ی آن در هیچ شبیه‌ساز دیگری وجود ندارد، اطلاعاتی درباره‌ی تفنگ‌ها و تاریخچه‌ی آن‌ها نیز در iGunPro گنجانده شده است تا این اپلیکیشن را از یک عنوان سرگرم کننده‌ی صرف، به یک اپلیکیشن آموزشی نیز تبدیل کرده باشد. 

yesمنبع: زومیتsmiley

لینکهای دانلود:

ببندید با توجه به این نکته: ویکی
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
لطفا دقت کنید و در صورت سوال جواب و مطلب را ننویسید. سوال را ویرایش کنید و مطلب خود را در جواب بنویسید. با تشکر.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 356 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.2هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3.1هزار بازدید
...