0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

ما یک مقاله با نام ” شمع تراپی چیست؟ “ نگارش کرده‌ایم که به طور خاص به موضوع شمع تراپی و موضوع چاکراها پرداختیم. در این مطلب قصد داریم به شما آموزش بدهیم که چگونه شمع تراپی را در منزل انجام دهید و برای اینکه در منزل شمع تراپی کنید به چه نیاز دارید. تا انتهای مطلب ” چگونه شمع تراپی را در خانه انجام دهیم؟ “ با ما همراه باشید.
شمع تراپی در منزل

بر خلاف آنچه عموم مردم فکر می‌کنند، شمع تراپی بسیار آسان است. تنها کاری که شما باید در منزل خود انجام دهید، این است که یک گوشه دنج پیدا کنید. تشکی برای نشستن بردارید و بر روی آن بنشینید. شمع طبیعی که خودتان ساخته یا خریداری کرده‌اید را روشن کنید و آن را در سطح سینه خود بگیرید. با انرژی مثبت به شمع خیره شوید و بین خودتان و نور شمع ارتباط برقرار کنید.
شما می‌توانید واقعیت خود را از راه تجسم، انتقال انرژی و احساسات ایجاد کنید. هرچه آرزو کنید به دست خواهید آورد فقط کافی است صبور بوده و به آنچه می‌خواهید ایمان قلبی داشته باشید. ایمان داشتن به هر چیزی در واقع رسیدن به آن است.سعی کنید زمانی که شمع را روشن می‌کنید، نیت مثبت کنید. همچنین توصیه می‌شود شمعی را انتخاب کنید که رنگ آن را بیشتر دوست دارید. برای درمان بسیاری از مشکلات، شمع رنگین کمانی بهترین درمان است. روش دیگری که برای شمع درمانی وجود دارد، قرار دادن شمع در یک فاصله دور و تمرکز بر آن است.
شمعی که روشن است فضا را آرامش بخش و خواب آور می‌کند. شمع‌ها قدرت فراوانی دارند که شما را از نظر ذهنی، عاطفی و جسمی به یک فضای خارق العاده می‌برند. نکته‌ای که در مورد شمع تراپی مهم است این است که شما برای شمع تراپی به شمع‌های گران قیمت یا لزوما معطر نیاز ندارید و یک شمع موم ساده زنبور عسل هم این کار را برای شما انجام می‌دهد.


محل قرارگیری شمع برای شمع درمانی

برای استفاده از شمع‌ها با نیت درمانی باید آنها را بر اساس تعداد مورد نیاز در مکان‌های مشخصی قرار دهیم. بر اساس تعداد شمعی که قرار است مورد استفاده قرار دهیم باید به ترتیب زیر عمل کنیم:استفاده از یک عدد شمع: شما می‌توانید آن را در دستان خود بگیرید یا در جایی دور قرار دهید و بر روی آن تمرکز کنید.استفاده از سه عدد شمع: شما باید یک مثلث متساوی الاضلاع را تصور کنید. سپس شما باید داخل این مثلث بنشینید به صورتی که در هر گوشه یک شمع قرار داشته باشد.
استفاده از چهار عدد شمع: شما باید یک مربع را تصور کنید و داخل این مربع بنشینید. به صورتی که در هر گوشه یک شمع قرار داشته باشد.
استفاده از پنج عدد شمع: در این روش که با عنوان ستاره ۵ نقطه‌ای نیز شناخته می‌شود، شما باید یک ستاره پنج نقطه‌ای را تصور کنید و داخل این ستاره بنشینید و شمع‌ها را در گوشه‌های ستاره قرار دهید. در ادامه مطلب ” چگونه شمع تراپی را در خانه انجام دهیم؟ ” با ما همراه باشید.


چگونه شمع درمانی را انجام دهیم؟
پیشنهاد ما در ابتدای کار این است که حتما در زمان روشن کردن شمع نیت کنید و هیچ شمعی را ترجیحا بدون نیت روشن نکنید. در ادامه نحوه انجام شمع درمانی را برای شما بازگو می‌کنیم:

در یک مکان آرام و ساکت بنشینید. شمع را در دستان خود و در سطح قلبتان نگه دارید. سپس بخشی از زندگیتان را که می‌خواهید تغییر کند با خود تصور کنید. این کار به شما امکان می‌دهد ارتباط اختصاصی با شمع داشته باشید و اجازه می‌دهد تا انرژی که مورد نیاز شماست مستقیم‌تر به شما برسد. توصیه این است حتما با دیدگاه مثبت این کار را آغاز کنید.
به همان میزانی که شما به شمع انرژی مثبت می‌دهید به همان میزان از آن انرژی مثبت دریافت می‌کنید. شما باید آنچه را می‌خواهید با استفاده از انرژی، احساسات و تجسم خود بسازید. هر آنچه می‌خواهید ممکن است سریع اتفاق بیفتد یا مدتی زمان ببرد اما آنچه واضح است این است که نتایج خوب در زمان مناسب خودشان اتفاق می‌افتند و این موضوع به ما درس بزرگی می‌دهد.
زمانی که شمع را روشن می‌کنید، نیت واقعی خود را در زمان روشن کردن بیان کنید و حتما با یک دیدگاه مثبت شمع را خاموش کنید.شمع‌هایی را مورد استفاده قرار دهید که رنگ مورد نیاز شما را داشته باشند.
توصیه می‌شود از ۷ رنگ چاکرا استفاده کنید و این شمع‌ها را روشن کنید تا انرژی این رنگ‌ها در اتاق آزاد شوند. این رنگ‌ها زمانی که با هم روشن شوند قدرت شفابخشی فوق العاده شگفت انگیزی دارند.برای اینکه مدیتیشن کنید می‌توانید یک شمع طبیعی روشن کنید و در فضایی آرام به شعله شمع دقت کنید.
شمعی را بسوزانید که طبیعی باشد و رایحه‌ای طبیعی در خود داشته باشد. رایحه مورد نظر با قدرت نور آمیخته می‌شود و این موضوع نشان دهنده یک عمل مثبت است.
شمع‌هایی که رنگی هستند و با نیت خوب روشن می‌شوند، می‌توانند روحیه خوب ایجاد کنند. سعی کنید از قدرت موم و نور شمع استفاده کنید.برای مراسم‌هایی که فصلی هستند می‌توان شمع روشن کرد. به طور مثال می‌توان برای شروع هر یک از فصول سال یک شمع روشن کرد. شما حتی می‌توانید به مناسبت تولدتان نیز شمع روشن کنید.شمع‌های طبیعی زمانی که می‌سوزند می‌توانند انرژی منفی خانه شما را از بین ببرند.


شمع تراپی شکل‌های مختلفی دارد و توسط طیف وسیعی از مردم انجام می‌شود. بسیاری از مردم به عرفان شرقی اعتقاد دارند و از شمع درمانی برای بهبود و تقویت چاکراها همراه با مدیتیشن استفاده می‌کنند. بسیاری هم اعتقاد دارند که شمع درمانی به زندگی‌ها برکت می‌آورد و باعث ایجاد تغییرات مثبت در زندگی افراد می‌شود. در نهایت می‌توان گفت که بسیاری اعتقاد دارند که شمع تراپی (Candle Therapy) در بهبودی و آرامش افراد موثر است اما شمع تراپی برای بسیاری دیگر معانی دیگری نیز دارد.
نتیجه گیری
امیدواریم مطالعه مطلب ” چگونه شمع تراپی را در خانه انجام دهیم؟ “ برای شما جذاب و مفید بوده باشد. توصیه می‌کنیم پیش از اینکه این مطلب را مطالعه کنید، حتما مطلب ” شمع تراپی چیست؟ “ را نیز مطالعه کنید تا دید کامل‌تری نسبت به شمع تراپی داشته باشید. نظر شما درباره شمع تراپی چیست؟ آیا شما هم جز افرادی هستید که به شمع تراپی اعتقاد دارید؟ اگر پاسخ بله است نظر و تجربه خودتان را در باره شمع درمانی با ما در میان بگذارید. ماشین سازی سورا صنعت سازنده ی انواع دستگاه تولید شمع وارمر اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 39 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 30 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 39 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 37 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 31 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 34 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 31 بازدید
...