0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

شمع وارمر(Warmer Candle)، همانگونه که از نام آن پیداست، به عنوان یک منبع روشنایی بخش و همچنین گرمابخش استفاده می شود. در فرهنگ لغت لاتین وارمر آن چیزی است که برای گرم کردن یا گرم نگه داشتن غذا از آن استفاده می شود. این نوع شمع، که می توان آنرا یکی از معروف ترین مدل های شمع نسوز دانست، به علت روش ساخت مناسب و ترکیبات خاص عمر طولانی تری دارند. پارافین با کیفیت، موم زنبور عسل، فیتیله مخصوص و ظرف آلومینیومی این شمع را به یک شمع با استفاده طولانی مدت تبدیل کرده است.

شمع های وارمر
در سال های اخیر به دلیل کاربردهای متنوع شمع وارمر این شمع به یکی پرطرفدارترین ها در این حوزه تبدیل شده است. از جمله این کاربرد ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1) تزئین و روشنایی فضاهای مختلف مانند اتاق خواب، میز غذا، اتاق مدیتیشن و…
2) استفاده در مناسبت های گوناگون مانند جشن تولد، جشن عقد، سورپرایز ولنتاین و…
3) مناسب گرم نگه داشتن قوری های مخصوص چای و دمنوش
4) قابل شناور شدن بر روی آب و مناسب برای ایجاد فضاهای آرامش بخش در استخر، وان و …

یکی از جالب ترین ایده های استفاده از این شمع تزئینی ساخت اشکال گوناگون به کمک تعداد زیادی از آن است. این روزها که محبوبیت دمنوش ها رو به افزایش است بیشتر افراد با قوری های مخصوص دمنوش آشنا هستند. در این نمونه قوری ها شمع در قسمتی در زیر قوری قرار میگیرد و تمام مدت شمع وارمردمنوش را گرم نگه میدارد. امروزه بیشتر رستوران ها و کافه ها از این نمونه قوری ها برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده می کنند. از دیگر جذابیت های این شمع ها قابلیت شناور ماندن روی آب است به گونه ای که حتی در برخی تزئینات برای زیبایی بیشتر آن ها را به شکل شمع شناور در تنگ های آب قرار می دهند.

خرید اینترنتی شمع وارمر

از زمان های گذشته شمع ها یکی از ابزارهای قدرتمند در ایجاد فضاهای آرامش بخش، شاعرانه و عاشقانه بوده اند. قیمت شمع وارمر یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن است. به دلیل به صرفه بودن شمع های وارمر و قابلیت تهیه تعداد زیادی از آن ها میتوان در هر مناسبت و مکانی از آن ها استفاده کرد.

قسمت‌های تشکیل دهنده شمع وارمر
به غیر از موم مورد استفاده برای ساخت شمع‌های وارمری از چند قسمت اصلی دیگری تشکیل شده‌اند که مهم‌ترین آن تشتک است. وجود تشتک سبب می‌شود شمع برای سوختن به جای خاصی نیاز نداشته باشد و باعث کثیف شدن اطراف نشود.از فیتیله و پایه فیتیله برای نگه داشتن فیتیله به شکل مستقیم و داشتن سوخت مناسب استفاده می‌شود.
تشتک شمع وارمر
بسته های 10 تایی/ 20 تایی/50 تایی و 100 عددی تشتک وارمر
شکل ظاهری شمع وارمر
شمع وارمر از لحاظ ظاهری ابعاد کوچکی دارد که فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد. همچنین این شمع­‌ها در اشکال مختلف، مانند گرد و قلبی یافت می‌­شوند؛ که غالب آن­ها شکل  گردی دارند و سکه‌­ای نیز نامیده می‌­شوند.

ویژگی­‌های شمع وارمر
مدت زمان سوخت شمع­‌های معمولی که موم به کار رفته در آن‌ها به اندازه شمع وارمری است نسبتا کوتاه می‌­باشد، اما این ویژگی در شمع­‌های وارمر وجود ندارد. یکی از ویژگی­‌های بارز و مهم شمع وارمر مدت زمان سوخت بالای آن­هاست. شمع وارمر در تشتک های متوسط در فضای بسته و استفاده از فیتیله 15 تار حدودا به مدت پنج ساعت می‌­تواند روشن مانده و بسوزد. به علت نوع ترکیبات موجود در این شمع، مانند استفاده از موم زنبور عسل، سویا وکس یا پارافین مرغوب، فیتیله مناسب وهمچنین قالب آلومینیومی، زمان سوخت شمع­‌های وارمر افزایش پیدا می­‌کند.

قیمت شمع وارمر
شمع­­‌ موم عسل وارمری در طیف­‌های رنگی مختلف و نوع اکلیلی نیز وجود دارند. برخی از آن­‌ها، بدلیل کاربرد اسانس معطر هستند و فضا را آکنده از رایحه­ای دل­انگیز می‌­کنند. این شمع‌­ها در بسته‌­بندی‌های مختلف قابل عرضه هستند. از لحاظ قیمت نیز وارمرها، مقرون به صرفه و اقتصادی می‌­باشند. نوعی از وارمر ها هستند که نیازی به ذوب کردن موم نیست و تنها با رول کردن ورق‌های موم عسل ساخته شده و بسیار مناسب است.
کاربردهای شمع وارمر
شمع وارمری چیست و چه کاربردهای دارد؟ مهم‌ترین نکته در مورد شمع وارمر کاربردهای مختلف استفاده از آن است. واژه‌­ی وارمر به طور خاص برای گرم کردن به کار می‌­رود.؛ اوایل از شمع وارمر فقط برای گرم نگه­‌داشتن چای و نوشیدنی­‌های گرم استفاده می‌­شد؛ اما اکنون در سایرها مانند ظروف سوفله خوری نیز کاربرد بسیاری دارد. در کل از شمع‌های وارمر برای گرم نگه­داری غذاها در مهمانی‌ها استفاده می‌شود.
شمع وارمری استفاده در اسانس سوز
به همین منظور اکثر این شمع‌ها برای مصارف مختلفی از جمله روشنایی، گرما، مراسمات گوناگون،استفاده در اسانس سوزها و تزئینات طراحی‌های داخلی و دکوراسیون، تزئین میز شام­، سفره عقد، سفره­ی هفت سین و یلدا و همچنین اطراف پله­‌ها و شومینه  مورد استفاده قرار می‌­گیرند.در فنگ­شویی شمع از جایگاه مخصوصی برخوردار است و سبب پاکسازی محیط اطراف می‌شود. شمع باعث دفع انرژی­‌های منفی و استرس شده و به محیط منزل انرژی مثبت و گرما می­‌بخشد. چنانچه قبل از خواب یک شمع با کیفیت مانند شمع وارمر را، به مدت ۱۵ دقیقه در اتاق خواب روشن کنید احساس آرامش، و یک خواب راحت و عمیق را تجربه  خواهید کرد.
مراحل ساخت شمع وارمری
شما برای درست کردن شمع‌های وارمر می‌توانید از پارافین، موم‌های شمش زنبور عسل، ورق‌های موم بیزوکس و یا حتی گرانول مومی استفاده کنید. موم را در رنگ‌های دلخواه(ترجیحا رنگ قرمز برای شمع وارمر قلبی) به روش بن­ ماری، یا همان حرارت غیر مستقیم آب کنید.فیتیله را به وسیله پایه فیتیله و چسب در درون قالب محکم گذاشته و به بعد از ذوب شدن کامل موم و چند لحظه خنک شدن آن را داخل قالب بریزید. بعد از انجام این کار قالب را کنار بگذارید تا کاملا سرد و سفت شود.
نتیجه گیری
ماشیم سازی سورا صنعت سازنده ی انواع دستگاه تولید شمع وارمر اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.
09198182884

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 73 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 30 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 33 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 31 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 71 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 24 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 94 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 30 بازدید
...