0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

شاید تا به امروز شما نام شمع‌های وارمر را زیاد شنیده باشید اما شاید ندانید دقیقا به کدام شمع، شمع وارمر می‌گویند.شمع وارمر یا به اختصار وارمر، نوعی شمع است که اندازه کوچکی دارد و عموما در داخل یک ظرف کوچک قرار می‌گیرد. ظرف شمع‌های وارمری معمولا از جنس آلومینیوم یا پلاستیک است و فتیله این شمع‌ها برای اینکه در ظرف موم شناور نشود، به کف ظرف چسبانده می‌شود. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا این شمع‌ها به شمع‌ وارمر معروف هستند؟ دلیل اینکه این شمع‌ها به وارمر معروف شده‌اند این است که در گذشته از این نوع شمع برای گرم نگهداشتن ظرف غذا استفاده میشده است. البته این کاربرد شمع‌های وارمر هنوز هم وجود دارد اما تنها کاربرد این شمع‌ها نیست.
از شمع‌های وارمری برای تزئین منزل و فضاهای مختلف دیگر مانند رستوران‌ها نیز استفاده می‌شود. این شمع یکی از بهترین گزینه‌ها برای فراهم کردن یک فضای رمانتیک است و از آنجایی که قیمت بسیار مناسبی دارد می‌توان چند عدد از شمع‌های وارمر را در کنار یکدیگر استفاده کرد.
شمع وارمر
همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، این نوع شمع‌ها از گذشته‌های دور کاربردهای مشخصی داشته‌اند اما به مرور زمان بر کاربردهای این نوع شمع‌ها افزوده شد. ابتدا اجازه بدهید درباره کاربرد کلی شمع‌ها با شما صحبت کنیم. کاربرد اصلی شمع‌ها همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، ایجاد نور و گرماست. شعله شمع با سوختن موم و از طریق فتیله‌ای ایجاد می‌شود که درون حوضچه موم قرار گرفته است. امروزه اما کاربرد شمع‌های وارمری گسترش پیدا کرده و جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون فضاها پیدا کرده است.
کاربرد شمع‌ وارمر
ابتدا به کاربرد اولیه شمع‌های وارمری می‌پردازیم. از این شمع‌ها که به لاتین Tea Light نامیده می‌شوند، برای گرم نگه داشتن غذا استفاده می‌شده و همچنان نیز استفاده می‌شود. این نام به این دلیل برای این نوع شمع‌ها استفاده می‌شده که در زیر قوری چای قرار می‌گرفته و با روشن ماندن باعث گرم ماندن چای درون قوری می‌شده است.اما کاربردهای دیگر شمع‌های وارمری، بیشتر تزئینی است. این نوع شمع در سفره‌های هفت سین، سفره‌های عقد، تزئینات منزل، هتل‌ها، رستوران‌ها و بسیاری فضاهای دیگر کاربرد دارد و باعث زیباتر شدن این فضاها می‌شود. ویژگی جالب شمع‌های وارمری این است که بدون دود می‌سوزند و می‌توانند برای مدت بسیار طولانی روشن بمانند.
شمع‌های وارمر معطر نیز در بازار موجود هستند. به طور مثال شما می‌توانید شمع وارمری معطر هم تهیه کنید و فضای مورد نظر خود را علاوه بر زیبایی، معطر نیز بکنید. به طور مثال زمانی که پای خود را درون مراکز اسپا، یوگا و مدیتیشن می‌گذارید بوی خوب و آرامش دهنده‌ای را حس می‌کنید که علاوه بر آرامش دادن، انرژی‌های منفی را از شما فراری می‌دهد.شمع‌های وارمری عموما دایره‌ای شکل هستند و ۲ سانتی متر ارتفاع دارند. از این موضوع که بگذریم نوبت به معرفی انواع شمع‌های وارمری می‌رسد.
انواع شمع وارمر
شمع‌های وارمری هم مانند شمع‌های دیگر، از یک ظرف، یک فتیله و حوضچه موم به عنوان سوخت شمع تشکیل می‌شوند. موم این شمع‌ها هم مانند دیگر شمع‌ها می‌تواند مصنوعی یا طبیعی باشد. بدین معنا که موم شمع وارمر می‌تواند از موم‌هایی مانند موم زنبور عسل، موم نارگیل یا موم سویا تامین شود که موم‌های طبیعی هستند یا اینکه از مواد شیمیایی مانند پارافین تامین گردد. آنچه در این زمینه اهمیت دارد این است که اغلب شمع‌های وارمری که در بازار وجود دارند از موم پارافین تهیه شده‌اند تا علاوه بر اینکه مشکلی در تامین موم‌های طبیعی نداشته باشند بلکه قیمت مناسب‌تری هم داشته باشند.

اما در همین ابتدا باید به شما هشدار بدهیم که ارزان بودن شمع‌های وارمری پارافینی نباید شما را به خرید آنها ترغیب کند چرا که پارافین یک ماده شیمیایی و خطرناک است که در زمان سوختن، آلاینده‌های بسیار خطرناکی آزاد می‌کند که در صورت استفاده زیاد می‌تواند باعث ایجاد بیماری‌های تنفسی و سرطان شود. پس در خرید شمع‌ها دقت کنید و ارزان بودن را به سلامتی خود و خانواده‌تان ترجیح ندهید.


خرید شمع‌ وارمر
اگر شمع‌های وارمری جز شمع‌هایی هستند که شما جز خرید ماهانه خود قرار می‌دهید می‌دانید از کجا این شمع‌ها را تهیه کنید. اما اگر نمی‌دانید و خیلی با این نوع شمع‌ها آشنایی ندارید باید خدمت شما بگوئیم که شمع‌های وارمری شمع‌هایی هستند که معمولا در بسته بندی‌های چند عددی عرضه می‌شوند، سکه‌ای شکل هستند و قیمت مناسبی دارند. این نوع شمع‌ها عموما در اغلب سوپر مارکت‌های بزرگ و کوچک و فروشگاه‌هایی که لوازم شمع‌ سازی میفروشند موجود هستند.

قیمت شمع وارمر
همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، قیمت این شمع‌ها بسیار مناسب و این نوع از شمع‌ها به عنوان شمع‌های اقتصادی محسوب می‌شوند. این شمع‌ها در بسته بندی‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و با توجه به اینکه موم استفاده شده در تهیه آنها از نوع طبیعی است یا مصنوعی، قیمت‌های مختللفی دارند. البته نوع بسته بندی و شرکت ارائه دهنده هم می‌تواند در تعیین قیمت این نوع شمع‌ها تاثیرگذار باشد. در مجموع اما این شمع‌ها نسبت به دیگر شمع‌ها بسیار مقرون به صرفه و پر طرفدار هستند.
مدت زمان سوختن شمع وارمر چقدر است؟
از ویژگی‌های مهم شمع‌های وارمری، مدت زمان سوختن آنها است. چنانچه پیش‌تر هم اشاره کردیم مهم ترین کاربرد این شمع‌ها گرم نگه داشتن غذا و قوری چای است. به همین دلیل، این شمع‌ها طوری طراحی شده‌اند که مدت زمان طولانی بسوزند و نیاز نباشد آنها را تمدید کرد. این شمع‌ها بسته به نوع مومی که در ساخت آنها استفاده شده، بین ۲ تا ۵ ساعت می‌سوزند و نیاز نیست حتی به آنها دست بزنید.
نتیجه گیری
ماشین سازی سورا صنعت سازنده ی انواع دستگاه شمع وارمر خانگی،نیمه صنعتی،صنعتی اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

09198182884

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 30 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 34 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 31 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 71 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 73 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 30 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 32 بازدید
...