0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

راهنمای انتخاب و خرید ماگ سرامیکی

خرید ماگ سرامیکی برای شما که علاقه مند به نوشیدنی های گرم هستید، یکی از کارهای لذت بخش و در عین حال می تواند سخت باشد. در زمان انتخاب و خرید ماگ های سرامیکی حتما به جنس و کیفیت ماگ، نحوه شستشو و اینکه چه نوع نوشیدنی می توان در آنها نوشید توجه کنید. ما در این مقاله سعی داریم شما را با انواع ماگ، مزایا و معایب هر کدام و نکات خرید ماگ سرامیکی آشنا کنیم.

ویژگی های ماگ‌های سرامیکی

با مقایسه بین ماگ‌های سرامیکی و فلزی و شیشه‌ای و پلاستیکی، متوجه شدیم که احتمالا ماگ سرامیکی برای نوشیدن مایعات گرم و سرد بهترین گزینه است. در اینجا ویژگی های ماگ‌های سرامیکی و نکات منفی و مثبت آن را نیز بررسی کنیم.

• تنوع طرح و رنگ ماگ سرامیکی

• حفظ دمای نوشیدنی

یکی از معضلات طرفداران چای و قهوه سرد شدن نوشیدنی می‌باشد. با استفاده از ماگ سرامیکی هرگز این مشکل را نخواهید داشت، چرا که سرامیک عایق حرارت است و نوشیدنی شما را برای مدت طولانی‌تری گرم نگه می‌دارد.

• عدم واکنش با مایعات

صرف نظر از نوع نوشیدنی که درون ماگ سرامیکی می‌ریزید، واکنشی میان مایع و لیوان صورت نمی‌گیرد و به همین جهت، رنگ و شکل و طرح لیوان تغییری نمی‌کند و نوشیدنی نیز تغییر رنگ و طعم و بو نمی‌دهد.

• مقاوم در برابر لکه و بو

شما می‌توانید انواع نوشیدنی اعم از چای، قهوه، دمنوش، شربت، آبمیوه و ... در ماگ سرامیکی نوش جان کنید، بدون این که بو و لکه‌ای از آن‌ها در ماگ بماند.

• شستشوی آسان

برای شستن آن می‌توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید. اگر هم شستشوی دستی را ترجیح می‌دهید، آب و صابون یا مایع ظرفشویی معمولی چاره کار شماست.
برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد نحوه‌ی شستشوی ماگ سرامیکی، حتما مقاله" بهترین ترفندهای نگهداری و شستشوی ماگ سرامیکی" را در بلاگ آف سود مطالعه بفرمایید.

• احتمال شکستگی و لب پر شدن

 با وجود مزایای بسیار ماگ سرامیکی، احتمال شکستگی و لب پر شدن آن وجود دارد. البته اگر کیفیت ساخت ماگ بالا باشد احتمال وقوع آن کم است.

منبع: آف سود

https://offsood.com/blog/guide-to-choosing-and-buying-ceramic-mugs

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در گوناگون توسط offsood (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 146 بازدید
سوال شده 3 سال قبل در علم و دانش توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
0 امتیاز
4 پاسخ 605 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 23 بازدید
...