0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

پایه وارمر چیست ؟ به شمع هایی که برای مصرف هایی مانند : گرم کردن و مواردی مشابه آن استفاده میشوند وارمر میگویند . در ایام قدیم شمع ها بیشتر به دلیل روشنایی استفاده میگردد ولی امروزه از آنها در موردهای دیگری نیز مصرف میگردد . از شمع ها برای موردهای دیگری برای زیبایی و تزئین هم مصرف میگردد ولی واژه وارمر به صورت خاص برای گرم کردن مصرف میگردد .

 

پایه وارمر چیست ؟

از جمله ویژگی های وارمز زمان سوختن بالای آنها میباشد . شمع های معمولی بعد از اینکه آنها را روشن میکنیم در مدت زمان کوتاهی سوخته میشوند ولی این ویژگی ها درباره شمع های وارمر صدق نمیکند . انواع شمع ها برای گرم نگه داشتن غذا و چای و… مورد استفاده قرار میگیرند . بعد از استفاده کردن از شمع های معمولی به جای آنها گزینه بسیار مناسبی نیست .علت این زمان بالا برای سوخته شدن به دلیل نوع ترکیب هایی است که در این انوع از وارمر ها مصرف میگردد . این نوع از شمع ها با استفاده از پارافین و نخ مخصوص و بسیار مرغوبی ساخته شده است . شمع های وارمر دار درون پایه های وارمر قرار گرفته میشود و میتوانیم آنرا در منزل ها ، رستوران ها و… مخصوصا سرو غذاها ببینیم

 

وارمر در ظروف

بیشتر ظرف های سوفله خوری و قوری های مخصوص دارای شمع های وارمر دار هستند . اسم دیگر این نوع از وارمر ها تی لایت یا چراغک ها میباشد . در اول وارمر ها فقط برای دیگر ظرفها مانند : ظرفهای سوفله خوری مورد مصرف قرار میگیرد . وارمر ها به صورت خاصی برای گرم نگه داشتن بعضی از مواد غذایی موجود در مهمانی ها و خانه ها مورد مصرف قرار گرفته میشود .

 

ویژگی های شمع وارمر

این نوع از شمع ها به صورت معمولی دارای ظاهر کوچک و گردی هستند و فضای بسیار زیادی را اشغال نمیکند . در این صورت استفاده کردن از آنها در زیر قوری ها یا ظرفهای دیگری به آسانی امکان پذیر است .انواع این شمع ها دارای قالب های از جنسهای گوناگونی میباشد ولی بیشتر کاور های شمع وارمر توسط یک پوششی آلمینیومی میباشد .

انواع شمع وارمر دار

انواع شمع های وارمر دار را میتوانیم در رنگهای گوناگونی انتخاب و خریداری کنیم . رنگها و طرح های شمع های وارمر دارای طیف بسیار گسترده و زیادی است . هم چنین میتوانیم این شمع را در بسته بندی هایی با تعداد مشخصی و مورد نیازتان تهیه کنید .بعد از پایان شمع های وارمر به دلیل دارا بودن کاور و آلمینیوم دیگری نیازی به تمیز کردن آن نیست و میتوانیم به همانگونه وارمر را دور بیندازیم زیرا دیگر قابل مصرف نیست .

 

رایحه شمع

بیشتر شمع های وارمر دارای رایحه خوشی است و میتوانیم با روشن کردن آنها فضایی با بوی خوش به وجود بیاوریم . البته امکان دارد بعضی از اشخاص به بوهای این شمع ها حساسیت داشته باشند که در این صورت خیلی بهتر است که از شمع های ساده برای میهمانی ها استفاده کنید .

 

استند وارمر

استند وارمر محصولی است که با طراحی های نوین ، ساده و در عین حال بسیار زیبا کامل کاربردی برای مصرف در منازل ، محیط های پذیرایی و… میباشد . وارمر ها از جنس فلز مقاوم به تولید و رنگهای مشکی وارد بازار میشوند .این محصول مانند : یک شش ضلعی میباشد که در میان ضلع های نگهدارنده شمع وارمر قرار داده شده است و بر روی سطح آنها نیز به آسانی میتوان ظرفهای گوناگونی را قرار دهیم .

طول عمر وارمر

مقاومت بسیار بالای وارمر قوری به شما این امکان را میدهد تا از آن علاوه بر قوری برای گرم نگه داشتن ظرفهای گوناگون استفاده کنید . از این محصولات میتوانید در منازل ، هتلها ، رستورانها ، غذاخوری ها و… بهره بردار شوید تا علاوه بر بخشیدن زیبایی به میز غذا را برای شما به شعله های ملایم یک شمع وارمر گرم نگه دارد .

 

توضیحات کالا

لذت خوردن بیشتر غذاها و نوشیدنی ها به گرم بودن آن ها است . سرد شدن محتویات داخل ظرفها از جمله قوری ، دیس غذا ، قابلمه ها و… یکی از مشکلهایی است که همواره در زمان سرو غذاها یا درسر ها همه ما با آن مواجه میشویم .

گرم شدن غذا

تصور سرد شدن غذاها و نوشیدنی ها بعد از سرو است که موجب میشود طعم و عطر آن تغییر پیدا کند بسیار آزار دهنده است . برای حل کردن این نوع مشکلات تولید کنندگان لوازم آشپزخانه ظروفی را تحت عنوان وارمر دار ارائه کرده اند که ظرف هایی به همراه خود استندی دارد یک یا چند شمع وارمر در زیر آن برای گرم نگاه داشتن ظرف قرار گرفته است .راهکار بسیار مناسبی است که یک مشکل بزرگ به همراه داشته است و آن هم اختصاصی بودن این استند ها برای ظرف خود بوده است . به عبارتی دیگر شما نمیتوانستید از آن برای ظرفهای دیگر استفاده کنید و این یعنی محدودیت ها در بهره برداری .

آموزش ساخت شمع وارمر

حالا که می‌دانیم شمع وارمر چیست، می‌خواهیم در انتها آموزش ساخت آن‌را نیز، به شکل گرد یا سکه­‌ای و قلبی را توضیح دهیم. شمع‌های وارمری همیشه ساده نیستند بلکه با انواع وسایل مختلف مانند گل خشک، صدف، مروارید و … می‌توان آن‌ها را تزئین کرد.

وسایل مور نیاز:

  ظرفی به شکل گرد با ارتفاع ۲ سانت و قطر ۴ سانت (برای وارمر سکه­‌ای)

    ظرفی به شکل قلب(برای وارمر قلبی)

    پارافین

    فیتیله­ مخصوص شمع وارمر

    ظرف برای آب کردن پارافین

 

کلام اخر

ماشین سازی سورا صنعت سازنده ی انواع دستگاه تولید شمع وارمر اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرای می باشد.

09198182884

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 94 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 73 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 27 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 22 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
...