0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)

 

یکی از لباس های راحتی و پر کاربرد برای خانم ها تونیک ها هستند. که با گذشت مدت زمان طولانی از حضور این سبک لباس در بازار اما جایگاه خود را در کمد هر خانمی حفظ کرده است. از خصوصیات تونیک زنانه این است که معمولا به راحتی می توان آن ها را در هر مراسم و دورهمی خانوادگی به کار برد از این رو بسیار محبوب و پرکاربردند تونیک ها در سال 1980 تولید و به بازار عرضه شدند و تا به امروز به تولیدات خود ادامه دادند. پوشیدگی و راحتی که تونیک زنانه دارد به گونه ای ست که خانم های محجبه هم با خیال راحت می توانند از این تونیک ها استفاده کنند. تونیک یکی از لباس های قدیمی است که به مرور زمان دستخوش تغییراتی شد و انواع مختلفی از آن را تولید کردند که در ادامه مقاله با سبک تونیک و انواع آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.


تونیک چیست؟

لباس تونیک از انواع بلوز زنانه است با این تفاوت که از بلوز بلندترند یعنی تقریبا از شانه تا زیر باسن می رسند. تونیک ها قسمتی از ران و پهلو ها یا به طور کلی تر نیمی از پایین تنه را می پوشاند. از دیگر موارد تونیک ها این است که می توانند هم آستین کوتاه و هم آستین بلند باشند. همچنین تونیک ها می توانند یقه دار و یا بدون یقه باشند معمولا سبک های یقه دار آن مجلسی و یا جزو پیراهن های کوتاه مناسبی است که می توان به عنوان مانتو در تابستان استفاده کرد از طرفی سبک راحت و آزادی که اکثر تونیک ها دارند جزو مانتو های سبک تابستانی به حساب می آیند. از ویژگی های خوبی که این سبک لباس دارد این است که افراد با هر فرم بدنی می توانند از آن ها به روش ها و استایل های مختلفی بهره ببرند. اکسسوری هایی مثل گوشواره و گردنبند که طرح هایی مینیمال و ساده دارند می توانند به ظاهر استایل شما جلوه بهتری دهند.

انواع تونیک زنانه

تونیک از آن دست لباس هایی است که به مرور زمان دستخوش تغییراتی شده و در سبک و انواع مختلفی آن را تولید می کنند در ادامه می خواهیم با انواع تونیک ها آشنا شویم تا راحت تر بتوانیم برای موقعیت های مختلف انتخاب مناسبی داشته باشیم:


◘ تونیک مجلسی

برای تونیک هایی که مجلسی هستند معمولا از پارچه های ریون و حریر استفاده می کنند این سبک بسیار ترند است و اکثر افراد مشهور حتی بازیگران هالیوودی هم از این سبک لباس استفاده می کنند. طراحی تونیک دخترانه مجلسی بسیار متنوع و جذاب است و می توان به راحتی با ساپورت و یا شلوار های پارچه ای مجلسی ست کرد.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

+1 امتیاز
0 پاسخ 22 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 17 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
...