0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، برای زندگی، تحصیل و کار در این کشورها به دانش زبان انگلیسی نیاز دارند. همچنین شما باید پیش از مهاجرت به شرکت، دانشگاه و… ثابت کنید دانش زبان انگلیسی شما در سطحی است که به مشکل بر نخورید. برای سنجش دانش زبانی شما آزمون‌های انگلیسی بین‌المللی طراحی شده است که می‌توانید با شرکت در آنها و کسب نمره موردنظر به کشور مقصد ثابت کنید که دانش زبانی موردنظر را دارید. اما این آزمون‌های بین‌المللی و از جمله آزمون آیلتس معمولا گران هستند؛ از طرف دیگر به دلیل بالا بودن قیمت دلار در کشور این مبلغ برای ما کمی زیاد است. از این رو بسیاری از متقاضیان ترجیح می‌دهند که پیش از شرکت در آزمون اصلی، در آزمون ماک یا آزمایشی شرکت کنند. آن ها با شرکت در این آزمون متقاضیان متوجه نقاط ضعف و قوت خود خواهند شد. به این ترتیب می‌توانند با آمادگی بیشتری در آزمون اصلی شرکت کنند. در این مقاله قصد داریم مفهوم آزمون آزمایشی یا ماک و ویژگی‌ها و شرایط آن را بررسی کنیم.

ماک آیلتس چیست؟

امتحان ماک چیست؟ ماک آیلتس (Ielts Mock) یک آزمون مشابه آیلتس است که به شرکت‌کنندگان این آزمون بین المللی کمک می‌کند در شرایطی کاملا مشابه با آزمون اصلی آیلتس به سوالات استاندارد پاسخ داده و با صرف هزینه بسیار پایین‌تر بتوانند سطح زبان انگلیسی خود را بسنجند. آزمون آزمایشی ماک باعث می‌شود که بدانید چه میزان با سطح موردنیازتان فاصله دارید و بر همان اساس دوره‌های احتمالی مورد نیاز را طی کنید.

قیمت آزمون ماک آیلتس می‌تواند با توجه به موسسه برگزارکننده متفاوت باشد. در مقاله موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران می توانید فهرست این موسسات را ببینید. همچنین نوع این آزمون یعنی تشریحی و یا غیرتشریحی آن نیز می‌تواند در هزینه نهایی این آزمون موثر باشد. آزمون Mock همچون آزمون اصلی 4 مهارت شما یعنی Reading، Writing، Listening و Speaking را مورد سنجش قرار می‌دهد. در زمان ثبت‌نام در این آزمون معمولا می‌توانید نوع تشریحی و یا غیرتشریحی آن را انتخاب کنید. البته بهتر است نوع تشریحی آن را انتخاب کنید.

انواع آزمون ماک آیلتس چیست و شرکت در این تست چقدر زمان می‌برد؟

آزمون ماک آیلتس بسیار شبیه آزمون اصلی است و از این رو مثل آیلتس دو نوع اصلی دارد:

آزمون ماک آیلتس جنرال

Mock IELTS Test آزمونی آزمایشی پیش از آیلتس است که با شبیه سازی سوالات جنرال دیدگاه دقیقی در خصوص آمادگی شما در این آزمون می‌دهد.

آزمون ماک آیلتس آکادمیک

آزمون mock ielts آکادمیک به افرادی که قصد ادامه تحصیل و زندگی در محیط‌های آموزشی انگلیسی زبان را دارند، این فرصت را می‌دهد که مهارت‌های زبانی خود را بسنجند و ببینند تا چه حد از پس شرکت در کلاس‌ها و برقراری ارتباط با دانشگاهیان بر‌می‌آیند.

تفاوت میان آزمون تشریحی و غیر تشریحی ماک آیلتس در چیست؟ چه زمانی باید در یک آزمون آزمایشی شرکت کرد؟ مزایای این آزمون چیست؟ برای پاسخ به این سوالات و سوالات متداول دیگر در حوزه آزمون ماک آیلتس می توانید به مقاله ماک آیلتس چیست؟ همه چیز درباره آزمون IELTS MOCK سر بزنید.

منبع: https://tatschool.ir/ielts-mock/
 

موفق باشید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در گوناگون توسط rama (0 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 442 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 210 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 171 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 156 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 183 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 235 بازدید
...