0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
آشنایی کامل با تونیک، بلوز، شومیز، پیراهن (بررسی دقیق تفاوت ها و شباهت ها)

لباس پوشیدن علاوه بر اینکه در شرایط مختلف آب و هوایی از پوست و بدن محافظت می کند در ظاهر افراد نیز تاثیر دارد. نوع لباس پوشیدن هر شخص نشان دهنده فرهنگ، شخصیت و سلیقه اوست، اغلب مردم در برخورد اولیه شخصیت افراد را براساس آنچه پوشیده اند، تحلیل می کنند. به همین علت در جوامع جهانی چگونگی لباس پوشیدن و ظاهر مناسب بسیار مهم است. در نتیجه برای اینکه بهترین ظاهر و استایل را داشته باشید باید تفاوت انواع لباس هارا بدانید، درست و به جا پوشیدن هر لباسی بسیار مهم می باشد. دانستن تفاوت تونیک، بلوز، شومیز و پیراهن زنانه بسیار مهم است و می تواند کمک زیادی در این زمینه به شما بکند. پادمیرا مگ قصد دارد در ادامه این مطلب نکات مفید و کاربردی درباره تفاوت تونیک، بلوز، شومیز و پیراهن در اختیار شما قرار دهد. در ادامه با ما همراه باشید.


تفاوت تونیک، شومیز و پیراهن و بلوز

افراد برای اینکه خوش استایل و خوش پوش به نظر برسند، باید سبک لباس پوشیدن خود را با توجه به موقعیتی که قرار است در آن حضور پیدا کنند تغییر دهند. خانم ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید در مناسبت ها و موقعیت های مختلف با توجه به نوع مراسم، پوشش مناسبی انتخاب کنند. شومیز، بلوز، پیراهن و تونیک از انواع پوشاک زنانه محسوب می شوند که در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند و بانوان می توانند در موقعیت های مختلف از آنها استفاده کنند و تیپ شیک و جذابی ایجاد کرد. اما آیا می دانید شومیز و تونیک چه تفاوت هایی با هم دارند؟ آیا شومیز و بلوز با هم فرقی دارند؟ و یا پیراهن زنانه به چه لباسی می گویند؟ با دانستن این موارد می توانید در زمان خرید انواع شومیز، بلوز، تونیک و پیراهن بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین در خرید اینترنتی نیز این موارد برای شما مفید خواهد بود. اما تفاوت و کاربرد این چهار مدل که باید در کمد هر خانمی باشد را در ادامه بررسی خواهیم کرد.


به چه لباسی شومیز می گویند؟

مطمئنا این روزها نام شومیز را زیاد شنیده اید، اگر بخواهیم به ساده ترین حالت شومیز را تعریف کنیم می توان گفت پیراهن مردانه دکمه داری که مخصوص بانوان تولید می شود که می توان از دورهمی های ساده تا مهمانی های رسمی تر نیز پوشید. شومیز یک کلمه فرانسوی است که از دهه 1780 وارد صنعت مد شده اما در روزهای اول تنوع آن بسیار کم بود و بیشتر برای اسب سواری کاربرد داشت. با استقبال گسترده ای که از این لباس زنانه شد در صنعت مد تغییرات چشم گیری در نوع دوخت، جنس پارچه و طراحی لباس ( آستین، قد، یقه و..) ایجاد شد. شومیز لباسی مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد. یکی از پرکاربردترین مدل های شومیز که بیشتر برای استایل رسمی استفاده می شود، شومیز مجلسی زنانه با رنگ سفید است. اما با همه این ها انواع شومیز را با جنس پارچه و رنگ های متنوع می توانید با شلوار و دامن ست کنید.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 22 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 205 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 153 بازدید
...