0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

همانطور که می‌دانید شمع‌ها در سایزهای مختلف و با استفاده از مواد مختلف تهیه می‌شوند. این محصولات بسته به متریالی که برای سوخت شمع در نظر گرفته می‌شود و سایزی که دارند کاربردها و طرفداران مختلفی دارند. یکی از انواع شمع‌هایی که کاربردهای فراوانی داشته و طرفداران بسیاری نیز دارند می‌توان به شمع‌های وارمر اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم درباره وارمر صحبت کنیم و اطلاعات بیشتری درباره شمع وارمر در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با شمع وارمر
احتمالا همه شما با شمع‌های وارمر (چراغک) آشنایی دارید و شاید در منزل خود نیز تعدادی شمع وارمر داشته باشید. شمع‌های وارمر محصولات کاربردی هستند که به عنوان منبع نور و گرما شناخته می‌شوند. از مهم‌ترین کاربردهای شمع‌های وارمر استفاده تزئینی از آنها برای ایجاد فضایی دل انگیزتر است. شمع‌های وارمر ظاهری بسیار شیک و کوچک دارند و علاوه بر لوکس‌تر و زیباتر کردن فضاهای داخلی می‌توان از آنها برای گرم نگه داشتن غذا نیز استفاده کرد. شمع وارمر همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا بتوان با کنار هم چیدن تعدادی از آنها فضایی رمانتیک و در اشکال مختلف ایجاد کرد.

 

ویژگی‌های شمع وارمر
چنانچه پیش‌تر نیز اشاره شد شمع‌های وارمر در اکثر خانه‌ها موجود هستند که این موضوع دلایل مختلفی دارد. از جمله دلایل کاربرد بالای شمع‌های وارمر می‌توان به ویژگی‌های مخصوص این نوع شمع‌ها اشاره کرد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

شمع‌های وارمر مدت زمان بالایی می‌سوزند که این موضوع مهم‌ترین ویژگی این نوع شمع‌ها است. فرض کنید یک مهمانی دارید و این مهمانی قرار است در حدود ۴ ساعت به طول بینجامد. مراسم بنا است در شب برگزار شود و شما می‌خواهید از شمع برای جذاب‌تر کردن فضای خود استفاده کنید. بهترین گزینه برای شما شمع‌های وارمر هستند چرا که مدت زمان بالایی می‌سوزند و می‌توانند فضای شما را در طول مهمانی زیبا نگه دارند.

زمان سوختن شمع‌های وارمر در حدود ۴ الی ۵ ساعت است که زمان بسیار مناسبی است و این مساله دلیل محبوبیت بالای این نوع شمع‌ها است. حال شاید بپرسید مگر مواد تشکیل‌دهنده این شمع چه تفاوتی با شمع‌های دیگر دارند؟

دلیل بالا بودن زمان سوختن وارمرها نوع پارافین و نخی است که در آنها استفاده می‌شود. این پارافین و نخ کیفیت بسیار بالایی دارند و با سرعت پایین‌تر می‌سوزند تا مدت زمان بیشتری روشن بمانند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که یک وارمر استاندارد دارای قدرت خروجی ۳۲ وات است.

از دیگر کاربردهایی شمع‌های وارمر می‌توان به کاربرد آنها برای گرم نگه داشتن غذا اشاره کرد که پیش تر نیز به آن اشاره شد. جالب است بدانید نام لاتین شمع وارمر  است که عموما برای گرم نگه‌داشتن چای در Tea Pot که به معنای قوری است مورد استفاده قرار می‌گرفته است. وارمرها زیر ظرف‌هایی که بر روی آنها قوری قرار داده می‌شد قرار می‌گرفته و چای درون قوری را گرم نگه می‌داشته است.

پس از مدتی ظروف دیگری نیز وارد بازار شدند که در زیر آنها جایی برای شمع‌های وارمر تعبیه شده بود تا غذای درون ظرف را گرم نگه دارند. اکنون نیز از شمع‌های وارمر برای گرم نگه داشتن چای و غذا استفاده می‌شود.

شمع وارمر چیست؟ 3

ویژگی ظاهری شمع وارمر
همانطور که می‌دانید شمع‌های وارمر ظاهری گرد و کوچک دارند که اغلب در بازار به آسانی یافت می‌شوند. قالب این شمع‌ها اکثرا آلومینیومی است زیرا فلزات دیگر باعث کاهش زمان سوختن وارمر می‌شوند. با روشن شدن وارمر پارافین داخل محفظه آلومینیومی آب می‌شود و درخشندگی آن دوچندان می‌گردد.

فیتیله شمع‌های وارمر برای اینکه پس از مایع‌شدن پارافین شمع شناور نشود با نخ به قالب فلزی متصل می‌شود تا فیتیله بتواند مدت زمان بالایی بسوزد. از دیگر ویژگی‌های ظاهری شمع‌های وارمر می‌توان به تنوع رنگی بالایی که دارند اشاره کرد؛ شمع‌های وارمر در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند که چند مدتی است عطر نیز به پارافین شمع‌ها اضافه می‌شود تا در زمان سوختن، هوای فضا را خوشبو کند. البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که رنگی که برای رنگی‌کردن شمع‌ها مورد استفاده قرار می گیرد در زمان سوختن تاثیر می‌گذارد و آن را کاهش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های شمع‌های وارمر می‌توان به سوخت پاک و بدون دود آن اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های شمع‌های وارمر باید به این موضوع اشاره کرد که این شمع‌ها به دلیل اینکه در محفظه خود می‌سوزند، پس از سوختن و تمام شدن نیازی به تمیز کردن ندارند و می‌توان پس از استفاده آنها را دور انداخت.

ضمنا شمع‌های وارمر پس از سوختن، مدت کوتاهی نیاز دارند تا تبدیل به جامد شوند و بر خلاف دیگر شمع‌ها نیاز نیست تا برای تبدیل شدن به حالت جامد در دمای کم قرار بگیرند.

از دیگر مزایای شمع‌های وارمر می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد چرا که شمع‌ها عموما قیمت بالایی دارند ولی شمع‌های وارمر قیمت مناسبی دارند و همه می‌توانند از این شمع‌ها استفاده کنند.

ماشین سازی سورا صنعت
تولید شمع قلمی توسط کارگاه ها و کارخانه های بسیاری صورت می گیرد و نمونه های موجود در بازار از نظر شکل، اندازه و مدل با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند. مشتریان می توانند با توجه به نوع نیاز خود اقدام به خرید شمع قلمی کوچک و یا بزرگ نمایند. ماشین سازی سورا صنعت سازنده انواع ماشین آلات شمع سازی بخصوص دستگاه شمع وارمر اتوماتیک، دستگاه شمع قلمی و... آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
سوال شده 6 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 24 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 27 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 22 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
...