0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

ساختن شمع فانتزی امروزه در شمع سازی رونق بیشتری دارد. زیبایی این شمع‌ها و امکان هماهنگ شدن آنها با مکان‌های مختلف باعث شده است تا جزو انتخاب‌های اول افراد نسبت با شمع‌های ساده و وارمر باشند. شمع‌های فانتزی ظاهر جذابی دارند و با ترکیب رنگ و طرح مختلف ساخته می‌شوند. خصوصیت دیگر این شمع‌ها، امکان هماهنگ کردن آن‌ها با یک محیط است.یعنی به راحتی با ترکیب متریال مختلف می‌توان آنها را متناسب با یک فضای معنوی کرد یا با استفاده از عروسک و یا هر وسیله‌ی دیگر در یک شمع فانتزی ژله‌ای آن را در اتاق یک کودک استفاده نمود. خیلی از سازندگان شمع حتی امکان سفارش طرح‌ برای ساختن شمع فانتزی را نیز فراهم کردند.

 

چرا شمع‌های فانتزی بیشتر مورد پسند هستند؟

برای پاسخ به این سوال باید ببینیم که شمع فانتزی شامل کدام شمع‌ها می‌شود. این‌شمع‌ها شامل تمام انواع شمع می‌شوند. حتی شمع‌های قالبی و شمع وارمر نیز قابل تزئین و شکل دهی هستند و جزو شمع فانتزی به حساب می‌آیند.شمع فانتزی اصولا دارای ظاهر زیبا‌تر است و از متریال دیگر مانند عطر، رنگ و هر ابزاری که بتوان با کمک آن یک شمع زیبا را ساخت استفاده می‌کند. در واقع یک شمع فانتزی دارای یک مجموعه‌ی پیچیده‌تر از متریال است که به آن ظاهر زیبا‌تری خواهد داد.

 

شمع سازی فانتزی عکس وکتور

شمع‌های وارمر ساده یا شمع‌هایی که فقط رنگی هستند و فقط عطر دارند، بیشتر تک بعدی به حساب می‌آیند و با وجود ظاهر مختص به خود ساده‌تر هستند، در حالی که یک شمع فانتزی می‌تواند از ترکیب موم و پارافین ساخته شود یا در تزیین آن از هر ابزاری که باعث می‌شود با دکور یک فضا هماهنگ شود و یا مناسب یک مراسم باشد استفاده می‌شود و مجموعه‌ای از انواع متریال‌ها است.

 

باز بودن دست خود شمع ساز برای ساختن شمع فانتزی

دلیل دیگر محبوبیت شمع فانتزی باز بودن دست خود شمع ساز است. شاید متریال استفاده شده بسیار ساده باشد اما باز بودن دست شمع ساز برای تزیین در نهایت باعث می‌شود که هنر شمع ساز بیشتر به چشم آید و در نتیجه شاهد شمع‌های فانتزی زیبا‌تر خواهیم بود.

 

شمع سازی فانتزی عکس وکتور

قابلیت اختصاصی کردن شمع برای یک فضا یا مراسم خاص شمع فانتزی قابلیت تزیین برای یک مراسم خاص یا فضای خاص و یا یک شب خاص می‌تواند ساخته شود. با اصطلاح می‌توان به شمع‌های فانتزی تم خاصی داد. برای مثال با ترکیب رنگ قرمز و اضافه کردن یک شاخه گل رز داخل شمع‌های مایع و ژله‌ای و اضافه کردن یک نوشته که از جنس کاغذ یا پارافین است و برش داده شده است شمعی متناسب با شب ولنتاین ساخت. همچنین با ترکیب عطر و رنگ دلخواه داخل یک شمع ژله‌ای و ایجاد حباب در آن می‌توان یک شمع زیبا و آرامش بخش برای محل کار ایجاد کرد.

 

 

 

چگونه به سادگی یک شمع فانتزی زیبا بسازیم؟

اگر تنها برای یک محیط خاص قصد دارید شمع فانتزی درست کنید و قبل از آن هیچ اطلاعاتی در مورد ساختن شمع ندارید، اولین توصیه‌ی ما به شما خرید یک شمع فانتزی آماده از بازار است، حتی اگر شمع مورد علاقه‌ی خود را پیدا نکردید می‌توانید به یک شمع ساز سفارش ساختن شمع بدهید.اما اگر علاقه دارید که خودتان شمع را تزیین کنید می‌توانید یک شمع ساده از هر نوع، شمع قالبی، ژله‌ای، مایع و هر نوع شمعی که می‌خواهید را خریداری کنید و به سلیقه‌ی خود آن را تزیین نمایید.افرادی که با شمع سازی آشنا هستند نیز دست بازی در این مورد دارند و به راحتی می‌تواند ایده‌های خود را با ترکیب انواع متریال بسازند.

 

کاربرد شمع دکوراتیو در فضا‌ها

شمع دکوراتیو را می‌توان جزو شمع‌های تزیینی دانست. با این تفاوت که در انتخاب شمع دکوراتیو باید به ترکیب رنگ فضا توجه ویزه‌ای کرد و این بار به جای سلیقه باید رنگ و طرح هماهنگ با فضا را مد نظر قرار داد.بسیاری از شمع‌های فانتزی زیبا وجود دارند که در صورت انتخاب اشتباه در انتخاب آن برای دکور خانه نه تنها به زیبایی فضا کمک نمی‌کند، بلکه حتی ممکن است بعنوان یک جسم اضافی به چشم آید. همین موضوع انتخاب شمع‌های فانتزی برای دکوراتیو را با چالش روبرو می‌کند و نیاز به دقت بیشتری را می‌طلبد.

آیا شمع‌های فانتزی فقط جنبه‌ی زیبایی دارند؟

زیبایی تنها یکی از کاربرد‌های شمع‌های فانتزی است. یک شمع فانتزی اگر به دست افراد ماهر ساخته شود می‌تواند با طراحی خاص مدت زمان طولانی را روشن بماند. همچنین شمع‌های فانتزی یک مکمل برای دکوراسیون خانه هستند.استفاده از شمع فانتزی به معنی استفاده از طراحی خاص است که هم می‌تواند زیبا‌تر باشد و هم کاربرد‌های مختلف مانند آروماتراپی را بهتر بتوان با آن انجام داد.

 

نتیجه گیری

ساخت شمع فانتزی این روز‌ها رونق بسیاری دارد و این بخاطر زیبایی ظاهری شمع در کنار کارآیی آن است. شمع‌های ساده معمولا تک بعدی هستند و تنها یا به آنها رنگ اضافه می‌شود و یا عطر، در حالی که شمع‌های فانتزی می‌توانند همزمان باعث هماهنگی دکوراسیون فضا شوند و فضا را معطر کنند.همچنین شمع‌ فانتزی می‌تواند تم خاصی داشته باشد و مناسب مراسم و شب‌های خاص در طول سال طراحی شود. دلیل دیگر محبوبیت شمع فانتزی و گسترده بودن کاربرد آن باز بودن دست شمع ساز برای طراحی‌های مختلف است و تقریبا هیچ محدودیتی وجود ندارد.

ماشین سازی سورا صنعت سازنده ی انواع دستگاه تولید شمع وارمر اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

09198182884

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 21 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
سوال شده 6 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 28 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 22 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
...