0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (55 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

از بیرون، جهان سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال محدود به بیت کوین به نظر می رسد. بیت‌ کوین به‌ عنوان شناخته‌ شده‌ترین ارز رمزنگاری‌شده، پیشرو در ارزش بازار و جذب کلی سرمایه‌گذاران است. اما چندین گزینه دیگر برای کسانی که علاقه مند به تنوع بخشیدن به سبد خود و آزمایش سکه هایی هستند که برداشت متفاوتی از مفهوم ارزهای دیجیتال ارائه می دهند وجود دارد. XRP ریپل یکی از آنهاست. در جولای 2021، این ارز دیجیتال از نظر ارزش کل بازار در رتبه ششم قرار گرفت.

بیت کوین چیست؟
بیت کوین بر روی یک دفتر کل بلاک چین عمل می کند که از یک ارز دیجیتالی که برای تسهیل پرداخت کالاها و خدمات استفاده می شود، پشتیبانی می کند. شبکه بیت کوین بر اساس مفهوم بلاک چین، یک دفتر کل عمومی تراکنش های تایید شده و نگهداری سوابق است.

ماینرها تراکنش ها را به صورت مستمر تأیید می کنند و آنها را به بلاک چین بیت کوین اضافه می کنند. ماینرها در ازای زمان و قدرت محاسباتی لازم برای اعتبار سنجی دفتر کل از این طریق، با اعتبارسنجی موفقیت آمیز تراکنش ها با BTC پاداش می گیرند.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (0 امتیاز)
به نظرم قبلا از اینکه بخواهید هر رمز ارزی رو بخرید، قبل اش برید قیمت بیت کوین رو چک کنید که ببینید رو به صعود یا نزولی هستش و بعدش خرید یا فروش بکنید.
قیمت بیت کوین رو هم به صورت لحظه ای می تونید از https://rahavard365.com/asset/17183/btcusdt اینجا ببینید
قبل توسط (-1 امتیاز)
<p><strong>دراما لبز که یک شرکت بازی سازی برای <a data-mil="37276" href="https://mihansignal.com/how-to-make-money-with-cryptocurrency/" data-wpel-link="internal" target="_self" rel="follow">کسب درامد</a> است از برنامه ای رونمایی کرده که کاربران در آن می توانند در ازای سیلی زدن به کاریکاتور سم بنکمن فراید <a data-mil="37276" href="https://mihansignal.com/coins/" data-wpel-link="internal" target="_self" rel="follow">ارز دیجیتال</a> دریافت کنند.</strong></p>

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 71 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 795 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 236 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 410 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 361 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 412 بازدید
سوال شده 6 سال قبل در بازار و اقتصاد توسط 4li (10 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 17 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
...