0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (55 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
اکثر افراد در طی روز حجم زیادی آب می نوشند تا عطش خود را برطرف کنند. اما نوشیدن آب بعد از خوردن میوه جات می تواند صدمه های زیادی برای سلامتی ما به همراه داشته باشد.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (55 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
طبق تحقیقات انجام شده، نوشیدن آب بعد از مصرف میوه موجب عوارض حاد در دستگاه گوارش می‌شود. نوشیدن آب بعد از صرف میوه های کال بسیار خطرناک تر از میوه های معمولی است؛ چراکه نوشیدن آب بعد از میوه های کال دستگاه گوارش بدن را تحریک کرده و معده دچار اختلال می شود.

از آنجاییکه نوشیدن آب برای بدن انسان لازم و حیاتی است قبل از صرف میوه آب بنوشید. چراکه آب سریعا از معده خارج می شود، سپس آب وارد روده کوچک شده و از طریق جریان خون جذب بدن می شود. متاسفانه خیلی از افراد آب راکد می نوشند. متخصصین با نوشیدن آب مانده و راکد بسیار مخالف هستند چون معتقدند برای سلامتی و رشد بدن انسان بسیار مضر است
طبق بررسی های انجام شده توسط متخصصین، نوشیدن آب بعد از مصرف هندوانه و خربزه بسیار مضر و زیان آور است. برای مثال میوه ی هندوانه دارای طبیعتی سرد و تر است. لذا نوشیدن آب به خصوص برای افرادی که طبع سرد دارند، موجب مشکلاتی از قبیل دل درد و سرگیجه خواهد شد. در فصل تابستان خیلی از افراد برای پذیرایی از مهمانان خود، آب میوه ی هندوانه سرو می کنند. گاهی اوقات برای خنک تر شدن و رفع عطش، آب میوه هندوانه را با یخ ترکیب می کنند. توصیه می کنیم از نوشیدن آب میوه هندوانه که با یخ ترکیب شده است به شدت خودداری کنید تا از اختلال گوارشی و دل درد در امان باشید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 590 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 810 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 828 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 30.9هزار بازدید
سوال شده 11 سال قبل در تغذیه و سلامت توسط میشل (892 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 645 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4.3هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 604 بازدید
...