+1 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (7 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
از بیماری قند رنج میبرم، فعلت متفورمین مصرف می کنم،

3 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (801 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

برای بهبود زندگی کسانی که از دیابت رنج می برند، درمان های خیلی زیادی اندیشیده شده است. اکنون انسولین در اشکال جدید تاثیر طولانی مدت تری دارد. وسایل جدیدی هم مورد آزمایش قرار گرفته اند که عبارت اند از: استنشاق انسولین، برچسب پوست و انسولین خوراکی. 

درمان های دیگری هم تحت بررسی اند تا لوزالمعده را وادار به ترشح انسولین نمایند و به این شکل سطح گلوکز متوازن و عوارض دیابت درمان شود.

درمان دیابت با پیوند لوزالمعده، نوعی جراحی برای پیوند لوزالمعده ی سالم از یک اهداکننده به بیمار دیابتی است. پیوند لوزالمعده امکان می دهد تا بیمار بدون تزریق انسولین به زندگی اش ادامه دهد. (پیوند لوزالمعده در افرادی که بیماری قلبی عروقی ندارند مفید است.)

0 امتیاز
قبل توسط (30 امتیاز)
سلام گلم خوبی امیدوارم زودتر درمان پیداکنی راستش من مامانم دیابت داره و مثل شما متفورمین مصرف میکنه ، چند وقت پیش متوجه شدم که پاهاش داره زخم میشه خودتم میدونی وقتی پای کسایی که دیابت دارن زخم میشه غفونت میکنه و میرسه به بافت اگر هم پیشگیری نکنه خدای نکرده قطع عضو میشه . فقط خواستم بگم حواست باشه بدنت زخم شد هر چه سریعتر اقدام کنی تا بدتر نشه .

من بعد از پرس و جو و سرچ تو اینترنت این چیزارو خوندم حسابی ترسیدم تا این که یکی از اشناهامون  یه پماد بهمون معرفی کرد به اسم پماد عسل کیمیا . فقط باید حواست باشه اگه خواستی بخری از سایت اصلیش خرید کنی چون تقلبیش تو بازار زیاده

اسمشم پماد عسل کیمیا اس اینم سایتش : http://kimia-sd.com/
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

کاهش وزن و استفاده از رژیم غذایی سالم، همچنین حذف شکر از رژیم غذایی و جایگزین ‌نمودن اون با استویا به عنوان شیرین کننده ی فاقد جذب در بدن و کالری می تونه در درمان دیابت بسیار موثر باشه. انجام فعالیت بدنی روزانه ۳۰ دقیقه برای حداقل ۵ روز در هفته نیز کمک‌کننده‌ است.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 1.4هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 4.6هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
–1 امتیاز
1 پاسخ 535 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 410 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 958 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 848 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 385 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.3هزار بازدید
...