0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

به دو مسیر نمونه زیر که مربوط به صفحات محصول یا صفحات نتایج جستجوی سایت های اینترنتی هست توجه کنید :

این دو نمونه سایت در مورد آگهی خودرو هست ، خب حالا سوال من این هست که اون مسیری که توی مرورگر درج میشه چیه؟ آیا مسیر پوشه بندی واقعی در روی سرور هست که اگه این باشه شما فرض کن بیش از هزار مدل خودرو داشته باشیم یا بیش از چند هزار آگهی در این سایتها وجود داره، آیا برای هر اگهی یک پوشه و صفحه (یا فایل) مخصوص در مسیر طبقه بندی شده قرار می گیره؟ چرا اثری از فایل پردازشی  با پسوند مثلاً php یا asp نیست؟

مگه اینطور نیست که مثلاً یک فایل search.php فرم جستجو هست و مثلاً نتایج رو در همون صفحه یا مثلاً صفحه results.php نمایش میده، پس اون مسیر بالا برای چیه که بعد از جستجو و فیلتر کردن جستجو یا نمایش یک محصول در نوار آدرس درج میشه؟

کلاً میخوام بدونم اون مسیر دهی بالا در نوار مرورگر چی هست؟!

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (37 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

همانطور که اشاره کردید برای پیاده سازی جستجو شما نیاز به دو صفحه دارید: صفحه جستجو و صفحه نتیجه جستجو، در واقع، کاربر می بایست درخواست را (از طریق صفحه جستجو) به سرور ارسال کند تا سرور پاسخ  را (از طریق صفحه نتیجه جستجو) به او نمایش دهد. عبارتی که شما در نوار آدرس مرورگر می بینید، نحوه ارسال درخواست جستجو را نشان می دهد. متدهایی که جهت ارسال درخواست استفاده می شود (Get,Post,…) باعث می شوند تا کاربر عبارتهای متفاوت در نوار آدرس مرورگر مشاهده کند.

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
"اون مسیری که توی مرورگر درج میشه چیه؟ آیا مسیر پوشه بندی واقعی در روی سرور هست"

خیر لزوما نیست. شما می توانید مشخص کنید که چندین URL توسط یک فایل PHP جواب داده شود.

مزیت اینکه شما برای هر محصول خود یک URL مجزا داشته باشید این است که آن URL قابل اشتراک گذاری خواهد شد و همچنین روی SEO موتورهای جستجو نیز تاثیر مثبت دارد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.9هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.6هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 340 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3.9هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 503 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3.4هزار بازدید
...