+1 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (1.3هزار امتیاز)

چگونه می توانم در گوشی های اندرویدی سامسونگ قابلیت روشن شدن صفحه‌نمایش با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش را داشت؟

1 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (2.2هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

روشن و خاموش کردن صفحه‌نمایش با دو بار ضربه

 

KnockOn اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندرویدی است که وظیفه‌ی خاموش و روشن کردن صفحه را با دوبار تپ کردن روی صفحه برعهده دارد.

اپلیکیشن KnockOn برای اولین بار، این ویژگی را بدون کوچکترین ایرادی در عملکرد اجرا می کند و با فعال‌سازی آن، هر دو عمل روشن و خاموش کردن صفحه با دوبار لمس کردن متوالی، بدون کوچکترین تاخیر یا مشکلی امکان پذیر خواهد شد.

خاموش کردن گوشی با دو بار لمس متوالی، روی تمام گوشی‌ها و صفحه نمایش‌های موجود در بازار امکان پذیر است. اما اگر قصد استفاده از ویژگی دوم این اپلیکیشن یعنی روشن کردن صفحه‌ی خاموش با دوبار لمس را نیز دارید، گوشی شما باید از صفحه نمایش Amoled یا IPS برخوردار باشد؛ چرا که تنها در این دو پنل نمایشی امکان خاموش کردن پیکسل‌های مشکی رنگ وجود دارد و KnockOn می‌تواند با خاموش کردن تمام پیکسل ها، مصرف باتری را در حد فوق العاده‌ای به حالت خاموش بودن صفحه نزدیک کند. صفحه نمایش‌های TFT که روی اکثر گوشی‌های سونی و گوشی‌های میان رده و پایین رده‌ی سامسونگ و... وجود دارند رنگ مشکی در نمایشگر را نیز با پیکسل‌های روشن نشان می‌دهند؛ از همین رو اگر قصد استفاده از چنین امکانی را در آن‌ها داشته باشید، صفحه‌نمایش گوشی شما همیشه روشن خواهد بود و علاوه بر مصرف باتری بالا، زیبایی این ویژگی را نیز که به خاموش بودن صفحه است از بین خواهد برد.

شما با نصب این اپلیکیشن می‌توانید روی هر دو امکان خاموش یا روشن کردن صفحه مدیریت داشته باشید و هرکدام را که مایل بودید فعال کنید. نقطه ضعف بزرگ این اپلیکیشن نیز که در حال حاضر راه حلی برای حل آن در اپلیکیشن در نظر گرفته نشده است، بخش خاموش کردن صفحه با دو بار لمس متوالی است که به علت آن که در تمام بخش‌های گوشی فعال است، گاهی دردسار ساز خواهد شد. برای مثال وقتی قصد تایپ کلمه‌ی Zoomit را دارید، هنگام تایپ دو حرف o پشت سر هم، این اپلیکیشن آن را به عنوان دو لمس پشت سر هم تشخیص می‌دهد و صفحه را خاموش می‌کند. این مشکل در هنگام تایپ، یا وارد کردن پین کد در هنگام روشن شدن صفحه نمایش به شدت مشاهده شده است؛ به طوری که بسیاری از کاربران، از خیر این ویژگی گذشته و آن را غیر فعال می‌کنند و تنها به ویژگی روشن کردن صفحه با دو بار لمس بسنده خواهند کرد. در صورتی که قصد دانلود این اپلیکیشن را دارید می‌توانید از لینک‌های موجود در منبع این مطلب استفاده کنید.

منبع

سوالات مشابه

+2 امتیاز
1 پاسخ 1.8هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1.2هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 349 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1.4هزار بازدید
...