+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.1هزار امتیاز)

معادل برنامه های کلاینت ایمیل (email client) مثل outlook برای لینوکس چه برنامه هایی وجود دارد؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (484 امتیاز)

من در دبیان از icedove استفاده می کنم که، نسخه ی تغییر نام یافته ی Thunderbird هست. البته برای من که ایمیل outlook داشتم به خوبی Thunderbird نبوده تا حالا.

امروز یه مقاله از Opensource.com دیدم که می تونه به هر دومون کمک کنه.

قبل توسط (484 امتیاز)
با بعضی چیزا میشه کنار اومد جز هنگ کردن و فریز شدن برنامه ها. اما مطمئنا روز به روز بهتر میشه!
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
البته در کنار Thunderbird دارم از geary هم استفاده می کنم خیلی سبک و مدرنه. تا ببینم نتیجه تست چی میشه.
+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

به نظر من تنها email client که می تونه با Microsoft Outlook یا Apple Mail رقابت کنه Thunderbird است. پلاگین های متنوع مثل ایمیل های راست به چپ یا calendar و ... باعث شده Thunderbird بهترین گزینه برای من باشه از همه مهمتر اینکه با unity خیلی سازگاره ولی یکی از مشکلات Thunderbird اینه که خیلی کنده و زود به زود هنگ می کنه بخصوص زمانی که ایمیل رو بصورت IMAP تنظیم می کنی.

من Geary، Evolution و KMail رو هم تست کردم ولی واقعا هیچ کدوم به Thunderbird نمیرسن و در نهایت فقط performance شون بهتر از Thunderbird باشه و پلاگین ها متنوع Thunderbird رو ندارن. 

فعلا که مجبورم از Thunderbird استفاده کنم به امید اینکه مشکل performance و هنگ کردناش بهتر بشه ولی در کنارش از Geary هم خوشم اومده خیلی خوش دست و سریعه و دارم همزمان اونم تست می کنم.

قبل توسط (484 امتیاز)
+1
(https://www.mailpile.is/) رو هم من امتحان کردم تقریبا همه چیز خوب بود، ولی خب همونطور که شما هم نوشتید، بعضی از پلاگین ها، از خود برنامه واجب ترن!!

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 335 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 351 بازدید
...