0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

من اطلاعاتی در زمینه برنامه نویسی و سایر اطلاعات مشابه رو ندارم، تا حالا در این زمینه کار نکردم و خیلی از اصطلاحاتش رو هم نمیدونم. ممنون میشم راهنمایی کنید که آیا من می تونم کار برنامه نویسی و ساخت نرم افزارهای اندروید رو انجام بدم یا خیر ؟ علاقه دارم این کار رو انجام بدم؛ از کجا باید شروع کنم؟ چه مراحلی رو باید طی کنم؟ از توجه شما پیشاپیش تشکر میکنم

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

قاعدتا شما برای تولید برنامه های با کیفیت در اندروید باید اطلاعات خود را در زمینه برنامه نویسی بالا ببرید و همچنین به زبان برنامه نویسی جاوا تسلط نسبی پیدا کنید. اما می توانید این کار مرحله به مرحله از ساده به پیشرفته انجام دهید که فهم حجم سنگین مطالب برای شما دشوار نباشد.

برای مثال ابتدا مثال های سایت توسعه دهندگان اندروید را بدون توجه به زبان برنامه نویسی جاوا انجام دهید و سپس بازگردید و با دقت مفاهیم جاوا استفاده شده را یاد بگیرید و این کار را چند مرتبه تکرار کنید. مطمئن باشید با ممارست و سخت کوشی به یک برنامه نویس حرفه ای جاوا و اندروید تبدیل خواهید شد.

قبل توسط (0 امتیاز)
از توجه و راهنماییتون سپاسگزارم
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
خواهش می کنم، امیدوارم در راهی که می خواهید در پیش بگیرید موفق باشید.
0 امتیاز
قبل توسط (245 امتیاز)

کاملا موافقم با حرف آقای زرین فام. منم جواب خودم رو به سوال شما میدم.

اگرچه برنامه نویس شدن, خیلی سخت! یعنی باید بشینی پای سیستمت , مثل آدم فکر کنی, مثل کامپیوتر حرف بزنی ! شما 1 نفر رو تازه میبنی میگی اسمت چیه؟ طرف میگه علی. میگی سلام علی! حالا این رو ببر تو زبون کامپیوتر! همینه ها! اما باید به زبون اون بگی! اول بگی اسم یارو رو از ورودی بگیره. بعد بنویسه سلام + اسم دریافت شده! مثل آدم فکر کردم, مثل کامپیوتر حرف زدم!

حالا برنامه هایی هم هستن که به صورت Drag & Drop میتونی باهاشون برنامه نویسی کنی مثل Pocket Code که میتونی از اینجا بگیریش. البته باهاش کار کردن نیاز به ممارست داره ولی میتونی 1 کارایی باهاش بکنی. سایت www.code.org هم بهترین گنجینه یادگیری برنامه نویسی به بهترین نحو ممکن هست! ضمن اینکه بنیانگذاراش ایرانی هستن, باراک اوباما هم تونست با شرکت توی یکی از پروژه های برنامه نویسی این شرکت, با نوشتن 1 خط کد, به اولین رییس جمهور دنیا تبدیل بشه که برنامه نویسی کرد!!!

قبل توسط (0 امتیاز)
از توجه و راهنماییتون سپاسگزارم

سوالات مشابه

+1 امتیاز
4 پاسخ 1.1هزار بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 880 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 549 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 551 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 325 بازدید
...