+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (7.0هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
من می خواهم کتابی را خریداری و درب منزل خود تحویل بگیرم . از کدام سایت می توانم خریداری کنم و چه قدر طول می کشد؟
قبل توسط (0 امتیاز)
یکی از سایت هایی که من می شناسم خیلی سریع کتاب ارسال می کنه و خیلی هم سایت خوبیه ، سایت کتاب استوره
<a rel="nofollow" href="https://ketab.store/online-shopping-book/" target="_blank">کتاب استور</a>
قبل توسط (0 امتیاز)
خرید کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومی, روانشناسی,کودک و نوجوان,درسی و دانشگاهی و ... از فروشگاه کتاب کاواک
دارای نماد اعتماد الکترونیک
ارسال کتاب به سرتاسر دنیا
جهت مشاهده‌ کتابها به سایت کاواک مراجعه نمایید:
https://www.cavack.com
قبل توسط (0 امتیاز)
امروزه اکثر کتاب فروشی ها یا انتشارات ها امکان فروش آنلاین را دارند و سایتی جهت فروش آنلاین طراحی کرده اند. نکته مهم این است که حتما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که معتبر باشد همچنین با انتشارات ها مستقیم در ارتباط باشند. مجموعه بوک مدیکال یکی از معتبر ترین فروشگاه ها است. جهت خرید از این مجموعه تنها کافی است به سایت بوک مدیکال مراجعه کنید اسم کتاب برای مثال چکیده ژنتیک امری 2021 نجات مهدیه سرچ کنید. بعد از خواندن کامل توضیحات اقدام به خرید کنید. لازم به دکر است که این مجموعه همواره تخفیفات معتتدی نیز برای مشتریان خود در نظر می گیرد تا رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.
https://b2n.ir/m45021

11 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (7.0هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

در حال حاضر برخی از انتشارات ، امکان سفارش و خرید کتاب را از طریق سایت خود فراهم کرده اند مانند نشر ماهی یا نشر چشمه

البته سایت های دیگری هم مانند آدینه بوک و یا سایت آی کتاب هستند که نقش فروشگاه کتاب را دارایند و  شما می توانید کتاب خود ار سفارش بدهید و ارسال کتاب و مدت زمان آن بسته به محل سکونت سفارش دهنده در تهران یا شهرستان و نوع سفارشی که انتخاب می کنید معمولا حداقل 1.5 - 2 روز طول می کشد.

قبل توسط (0 امتیاز)
این مقاله هم توضیح کاملی درباره چگونگی اعتماد و پیدا کردن فروشگاه‌های خوب داره:
https://motabare.ir/blog/how-to-trust-an-online-store-to-buy
+1 امتیاز
قبل توسط (250 امتیاز)
روش اول :

جستجو در گوگل : مثلا" : خرید کتاب راههای موفقیت

سپس انتخاب بهترین سایت برای خرید . پس از تکمیل سفارش کتاب را بستگی به محل سکونتتان یا با پیک یا با پست پیشتاز و سفارشی ارسال می کنند . اکثرا" این امکان را دارند تا درب منزل وجه را پرداخت کنید .

 

روش دوم :

خرید از سایت adinebook.com که منبعی تقریبا" کامل از همه ی ناشران است .
+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

به نظر من سرچ گوگل زیاد به درد نمیخوره واسه جستجوی تک تک کتاب بهتر مثل کشورهای دیگه یه سایت مرجع باشه که کاربران بتونن کالای مورد نظرشون را تهیه کنند همین فروشگاه آدینه بوک یا فردا بوک و فروشگاه ناز برای تهیه کتاب خوب هستن و تقریبا کامل هستن.

قبل توسط (10 امتیاز)
+1
تقریبا خوبن البته باید بهشون فرصت بدین چون کتاباشون را از ناشرا تهیه می کنن
قبل توسط (10 امتیاز)
اره فروشگاه ناز چون تازه کارشو شروع کرده نسبت به کتاب فروشگاه های دیگه کتاب هاش کمتره لبته دامنه این سایت که بی نظیره که همه می تونن به یاد داشته باشن جزو دامنه های گرون هست فقط از سه حرف تشکیل شده است Naz.ir
+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

با توجه به شرایط موجود در بازار و جوابگویی فروشگاه های اینترنتی بهترین گزینه ای که من تا حالا داشتم کتاب فردا بوده که همیشه جوابگوی سفارشات خودش بوده بستگی به کتاب که اگه تو بازار موجود باشه خیلی زود تهیه میشه و اگر چاپ تمام باشه بهت میگن که توی بازار نیست.

+1 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)

سلام، به نظر من بهترین فروشگاه کتاب که جامع ترین آرشیو رو داره و توانایی ارسال همه کتابهای بازار رو تو کمترین زمان داره، رایابوک ه. این سایت امکان خرید تلفنی کتاب داره، البته خرید اینترنتی هم میتونین بکنین، خریدآسان رو هم داره که اونجوری میتونین کتابایی که روی سایت ندارن رو هم سفارش بدین، البته اینا تقریبا همه کتابهای موجود توی بازار رو دارن. آدرس سایت: https://rayabook.net

یه سایت خفن دیگه هم میشناسم به اسم ودابوک http://VodaBook.com ولی فقط برای خرید کتاب کمک درسی و کمک آموزشی خوبه. ولی همیشه تخفیف های خوب داره، ظاهرش خیلی شیکه. ثبت سفارش راحته و تلفنی هم میشه توی یه دقیقه سفارش کتاب داد.

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

من به شخصه کتاب الکتریکی رو ترجیح میدم و وقت برای مطالعه کامل خیلی کتابها نمیذارم

به همین دلیل سایت سبکتو رو خیلی میپسندم و به شما هم توصیه میکنم

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

سایت شهر کتاب آنلاین امکان خرید اینترنتی کتاب رو داره و درب منزل با پست یا سرویس خودش تحویل میده و بین ۲ تا ۵ روز تحویلش طول میکشه (در زمان نگارش این جواب).

قسمت کتاب و مجلات سایت دیجی کالا هم این امکان رو داره ولی کتاب های کمتری داره ولی زمان تحویلش کمتره و حتی می تونه همون روز سفارش باشه.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برای خرید کتاب از طریق نت

1. اگه اسم کتاب رو می دونی کافیه مثلا سرچ کنی: «کتاب تئوری انتخاب». البته اگه بخوای گوگل دقیفا سایت های کتاب فروشی آنلاین رو برات بیاره، بهتره سرچ کنی: «خرید کتاب تئوری انتخاب». البته اگه خرید کتاب الکتونیک مدنظرته باید کلمه pdf یا کتاب الکترونیک رو موقع سرچ اضافه کنی تا سریعتر به جواب برسی.

2. اگه می دونی دنبال کتاب در چه حوزه ای هستی؛ اما کتاب خاصی مدنظرت نیست، بهتره اول درباره اون حوزه با چند کتاب آشنا بشی. پیشنهاد می کنم مثلا سرچ کنی: «معرفی کتاب درباره افسرگی». حالا می تونی از بین کتاب های معرفی شده برای خرید اون کتاب مثل روش 1 ادامه بدی؛

3. گاهی اوقات هم می تونی مستقیما وارد سایت مدنظرت بشی: حالا یا اسم سایت رو سرچ می کنی تا گوگل برات بیاره یا آدرسش رو در نوار آدرس مرورگرت وارد می کنی و در بخش جستجوی داخل سایت اسم کتاب مدنظرت رو بنویسی. چند تا سایت خوب در حوزه خرید کتاب رو هم اگه بخوام بهت معرفی کنم. خودم از این سایت ها خرید کردم تا حالا: کتابره، طاقچه، فیدیبو، جریان کتاب، کاواک.

درکل خرید کتاب از طریق اینترنت خیلی کار ساده ایه. شاید بار اول یک کوچولو با مراحلش ناآشنا باشی؛ اما بعد از یکی دو خرید خیلی زود راه میفتی. درضمن معمولا هزینه ارسال کتاب وقتی اینترنتی می خرید، جدای از هزینه خرید کتاب محسوب می شه؛ مگه اینکه اون سایت جشنواره گذاشته باشه یا برای مشتریای داخل شهر خودش ارسال رایگان بذاره.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بهترین کاری که من میتونم پیشنهاد بدم اینه که نه تنها برای خرید کتاب بلکه برای خرید هرکالایی از هر سایت یا پیج اینستاگرامی، قبل از هر خریدی از وب سایت معتبره رو چک کنی.

معتبره پلتفرمیه که ما مردم می‌تونیم تجربه استفاده از خدمات یک کسب و کار (وب سایت یا اینستاگرام) رو اونجا ثبت کنیم. این تجربه می‌تونه مثبت باشه یا منفی. اما من شدیدا به شما توصیه میکنم که نظرات مثبت و تجربه مثبتتون رو ثبت کنید. اینطوری به کسب و کار‌های خوب کمک می‌کنید تا رشد کنند. دیده بشن و بتونن دایره خدماتشون رو گسترش بدن و همزمان کسب و کار‌های بدی که نظر مثبتی براشون ثبت نشده کم کم مشتری هاشون کم میشه و کاربرانشون به سمت کسب و کار های بهتر با مشتری های رضایت‌مند بیشتر هدایت میشن.

شدیدا پیشنهاد میکنم این مقاله کوتاه ۵ دقیقه ای رو مطالعه کنی:https://motabare.ir/blog/how-to-trust-an-online-store-to-buy/

وب سایت معتبره: https://Motabare.ir

قبل توسط (0 امتیاز)
از یک سایت معتبر خرید داشته باشید. امروزه اکثر فروشگاه ها امکان خرید اینترنتی را هم دارند. نکته مهم اینه که حتما باید فروشگاه معتبری مثل بوک مدیکال رو انتخاب کنید. برای مثال وارد سایت بوک مدیکال می شوید و بعد چکیده ژنتیک امری 2021 نجات مهدیه در باکس سرچ می کنید و بعد از خواندن توضیحات کتاب اقدام به خرید از این فروشگاه کنید. تخفیفات معتدد این فروشگاع هم باید در نظر گرفت که قیمت کتاب رو خیلی به صرفه میکند.
https://b2n.ir/m45021
0 امتیاز
قبل توسط (5 امتیاز)
از ایده بوک هر کتابی و که بخاین میتونین بخرین. تازه از تخفیف هات میتونین کد تخفیف ایده بوک رایگان هم بگیرین

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 645 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 98 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 588 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 2.7هزار بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 4.8هزار بازدید
...