+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.1هزار امتیاز)
Gravatar (گراواتار) که در وب سایت ها در پروفایل کاربران نمایش داده می شود چیست؟

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (7.1هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

گرآواتار (Gravatar) سرنام واژه‌های globally recognized avatar به معنای آواتار جهانی شناخته‌شده است.( آواتار تصاویری که کاربران در اینترنت و به خصوص در تالار گفتگو در پروفایل کاربری خود استفاده می‌کنند.) و همانگونه که از نامش برمی‌آید برای فراهم کردن یک آواتار در سراسر وبگاه‌هایی است که شما در آنها فعالیت داشته‌اید. یکی از مشکلات استفاده از آواتارها، اتلاف زمان در ثبت آواتارهای متعدد برای وب‌سایتهای مختلف می‌باشد که این مسئله باعث عدم رغبت بعضی از کاربران به استفاده از آن شده است. خوشبختانه با وجود سایت Gravatar این مشکل نیز حل شده است.  Gravatar به شما این امکان را می‌دهد که با یک بار ثبت نام در این وب سایت و انتخاب تصویر دلخواهتان از آواتار خود در کلیه وبلاگ‌ها و وب‌سایتهای متصل به این سرویس استفاده نمایید.

مراحل ثبت نام در سایت Gravatar.com
مرحله ۱: وارد سایت www.gravatar.com شوید.
مرحله ۲: از منوی بالای سایت روی گزینه Signup کلیک نمائید.
مرحله ۳: در پنجره جدید آدرس پست الکترونیک خود را وارد نموده و روی دکمه Signup کلیک نمائید. در پنجره جدید به شما می گویند که نامه الکترونیکی جهت تائید ثبت نام به آدرس پست الکترونیک شما ارسال شده که باید روی پیوند تائید ثبت نام مندرج در نامه کلیک نمائید.
مرحله ۴: با تائید ثبت نام مجدداً وارد سایت gravatar.com شده و می توانید کار را شروع کنید. در پنجره ای جدید اطلاعاتی از شما خواسته شده که باید آنها را تکمیل نمائید و در پایان روی دکمه Signup کلیک نمائید.
مرحله ۵: آدرس پست الکترونیک شما به سایت اضافه شده و با کلیک بر روی پیوند Add one by clicking here می توانید تصویر دلخواه خود را به آدرس پست الکترونیکتان اختصاص دهید.
مرحله ۶: روی گزینه My computer’s hard drive کلیک نمائید؛
مرحله ۷: با کلیک بر روی دکمه Browse، تصویر دلخواه خود را در پنجره جدید یافته و روی دکمه Next کلیک نمائید.
مرحله ۸: در پنجره جدید می توانید اندازه گراواتار خود را تنظیم نموده و محدوده آنرا مشخص نمائید. پس از انجام این کار، روی دکمه Crop and finish کلیک نمائید.
مرحله ۹: حال تصویر گراواتار خود را در صفحه جدید بر اساس رده سنی تصویر تنظیم نمائید (گزینه G را انتخاب کنید تا در تمام سایت ها نمایش داده شود):
G: عمومی
PG: با نظارت و راهنمایی والدین – ممکن است شامل خشونت و … باشد.
R: شامل خشونت شدید، فحاشی و …
X: خشونت آزار دهنده، تصاویر جنسی و

قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
لطفا جوابتون رو هم ویرایش کنید و اتصال آواتار به ایمیل را نیز در جواب ذکر کنید. با تشکر.
قبل توسط (7.1هزار امتیاز)
جواب ویرایش شد.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 223 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 419 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 496 بازدید
...