0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (45 امتیاز)
راهنمای انتخاب بهترین استایل برای روسری قواره بزرگ و کوچک

اگر نگاه کوتاهی به گذشته بانوان ایرانی بیاندازید متوجه می شوید روسری زنانه یک عضو جدانشدنی از زندگی روزمره بوده است. اغلب بانوان در آن دوران از روسری بلند زنانه استفاده می کردند. دلیل آن ها پوشاندن تمامی بدن در موقعیت های مختلف مهمانی، آشپزی و... بود. امروزه نیز علاوه بر طراحی های بسیار شیکی که برای روسری قواره بزرگ استفاده شده است، مدل های دیگری از روسری وارد بازار شده که به روسری قواره کوچک معروف است. در ادامه ما قصد داریم تا به معرفی استایل های مختلفی که می توان به همراه روسری قواره بزرگ و کوچک پوشید بپردازیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه روسری در ایران

تاریخ استفاده از روسری در ایران به زمان ظهور اسلام بر می گردد. بعد از پیدایش دین اسلام و ظهور آن در کشور ایران، زنان باید از پوشش اسلامی استفاده می کردند. امروزه از روسری به عنوان یک اکسسوری جذاب و به روز یاد می شود. در همه ی کشورهای مسلمان پوشیدن روسری اجباری نیست و مردم براساس نیاز خود از آن استفاده می کنند. اما در کشور ما با توجه به قوانین و تاریخچه ای که وجود دارد از پوشش معین شده استفاده می شود. در اوایل ظهور روسری در ایران از رنگ بندی بسیار ساده ای برخوردار بوده است. اما به مرور زمان روسری رنگ و لعاب زیبایی به خود می گیرد که می تواند باعث تعویض روحیه در افراد شود.

انواع استایل مناسب با روسری

پوشیدن روسری امروزه به یه سبک پوشش در صنعت مد تبدیل شده است. به همین دلیل نیز در انتخاب استایل مناسب به همراه روسری باید دقت نمود. در ابتدا باید استایل مد نظر خود را پیدا کنید. بعد با توجه به استایل روسری خود را انتخاب نمایید. به این شکل نوع و سبک لباس پوشیدن شما، شلوغ و بی نظم دیده نمی شود، بلکه از یک الگو گرفته شده است.

1- استایل مینیمال

اگر از آن دست از افرادی هستید که علاقه ای به رنگ بندی های شلوغ و پر زرق و برق ندارند، بهترین انتخاب برای پوشش شما می تواند استایل مینیمال باشد. استفاده از رنگ های خنثی و کم رنگ مثل خاکستری، سفید، مشکی، کرم، از جمله رنگ های زیبا و مناسب برای استایل مینیمال می باشند. برای انتخاب روسری مناسب این استایل باید از مینی اسکارف تک رنگ، با رنگ بندی خنثی را انتخاب کرد. اگر دوست داشتید تا روسری شما از حالت بی رنگی خارج شود و مرکز توجه قرار بگیرد از روسری لمه دار استفاده کنید. بافت ظریف و طلایی یا نقره ای رنگ روسری می تواند زیبایی خاصی به استایل شما بدهد.

2- استایل کلاسیک

از جمله استایل هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته، استایل کلاسیک است. با یک نگاه کلی به لباس های کلاسیک می توان به شیک بودن آن پی برد. این سبک لباس را اغلب افرادی که اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند انتخاب می کنند. برای انتخاب روسری برای این استایل، پیشنهاد ما مینی اسکارف ها یا روسری قواره متوسط می باشد. برای انتخاب رنگ بندی استایل کلاسیک از رنگ های قهوه ای، شکلاتی، کرم، مشکی، زرشکی، بژ استفاده کنید.

ادامه مطلب...

پرند

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
...