+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (45 امتیاز)
شال و روسری فانتزی چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارند؟

 

روسری فانتزی زنانه و شال فانتزی زنانه یکی از انواع روسری و شال های زنانه می باشد که بیشتر مورد استقبال قشر جوان و دخترخانم های جوان قرار دارد. این شال و روسری ها با طرح های متنوع و جدید، عصری نوین را در طراحی شال و روسری رقم زده اند. اما شاید بسیاری از خوانندگان ما با این مدل شال و روسری زنانه آشنایی نداشته باشند. فروشگاه اینترنتی پرند اسکارف عرضه کننده ی انواع شال و روسری مانند شال فانتزی دخترانه می باشد. به همین علت ما قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم که شال و روسری فانتزی زنانه چیست؟ چه کاربردها و ویژگی هایی دارند؟ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید که نسبت به این موضوع اطلاعات کمی دارید، تا انتهای این مقاله با ما در  پرند اسکارف بمانید.


روسری فانتزی زنانه و شال فانتزی زنانه چیست؟

لباس زنانه امروزه به دلیل گسترش صنعت نساجی و مد، همچنین بازتر شدن ذهن طراحان، با طرح و رنگ های متنوع و گوناگونی تولید و عرضه می گردد. طراحی لباس ها و طرح و نقش آن ها در گذشته به این صورت بود که یا ساده و تک رنگ، یا گل گلی، یا بته جقه، یا راه راه یا نهایتاً طرح های هندسی بودند. اما امروزه همگام با پیشرفت تکنولوژی و صنعت مد در دنیا، طراحان لباس کمی پا را فراتر گذاشته و به طرح و نقش های دیگری نیز فکر کرده اند که طرح فانتزی یکی از آن ها می باشد. شال زنانه و روسری زنانه در کشورهای اسلامی مانند ایران نوعی پوشش سر و مو محسوب می شود ولی در سایر کشورها برای محافظت از سر و مو در برابر گرد و غبار و باد و باران استفاده می شود. اما در ایران به دلیل این که جزو کشورهای اسلامی و مذهبی می باشد همیشه سعی بر آن شده تا لباسی که خانم ها برای بیرون از منزل و در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می دهند، با طرح و رنگ های ساده طراحی و تولید و عرضه گردد. اما امروزه ایران نیز کمی به سمت کشورهای پیشرفته با حفظ اصول اسلامی گام برداشته و این امکان را برای خانم ها فراهم نموده است تا از طرح های مختلف در لباس های خود بهره ببرند.
روسری فانتزی زنانه و شال فانتزی زنانه از همین دسته لباس زنانه ای هستند که طراحان با تغییر و تحول در مدل سنتی آن، جوانان و نوجوانان را نیز به سمت شال و روسری بکشانند. برای این منظور از طرح های جدید و یا حتی کارتونی برای این کار استفاده می کنند. اصولاً فانتزی چیست؟ در تعریف فانتزی این گونه آمده است که، فانتزی گونه ای هنری است که جادو و دیگر اَشکال فراطبیعی را به عنوان عنصر اولیه ی طرح، درون مایه یا فضای داستان استفاده می کند و هیچ قانون و قاعده ای در آن وجود ندارد.

 

منبع: پرند

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 42 بازدید
...