0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (45 امتیاز)
ویژگی های یک روسری زنانه شیک مجلسی

 

یکی از آیتم های اصلی در پوشش خانم های ایرانی داشتن شال و روسری است. که به دلیل عرف و فرهنگ جامعه باید در بسیاری از موقعیت ها مخصوصا در جمع های عمومی از شال و روسری بهره ببرند. از طرفی به دلیل اینکه شال و روسری کنار پوست و صورت شماست، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. رنگ و طرح اولین ویژگی های هر لباس هستند این قاعده و ویژگی از روسری و شال ها مستثنی نیست. از این رو تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و استایل شما دارد. مخصوصا استفاده از روسری های مجلسی برای مراسمات که طرح و نقش ها سبک های متفاوتی دارند و کاملا می تواند استایل شما را تغییر دهد سبب می شود تا استایل شما را رسمی و شیک تر نشان دهد برای خرید روسری زنانه مجلسی جذاب و خاص می توانید به مجموعه پرند اسکارف مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید. فروشگاه پرند یک مجموعه معتبر و قابل اطمینان و منصف در عرضه و فروش انواع شال و روسری هاست. در ادامه مقاله می خواهیم درباره این که یک شال مجلسی چه ویژگی هایی دارد؟ و چگونه یک شال و یا روسری مجلسی زنانه شیک را انتخاب کنیم؟ صحبت کنیم.


روسری مجلسی زنانه

برای اغلب خانم ها ممکن است انتخاب یک روسری زنانه مجلسی شیک کار سختی باشد این که چه مدل و طرحی را انتخاب کنند و یا حتی انتخاب روسری زنانه مجلسی به عنوان هدیه هم می تواند کمی چالش برانگیز باشد. خرید روسری زنانه مجلسی کار پیچیده ای نیست. تنها باید در این مورد نهایت دقت و هماهنگی ها را داشته باشید. اغلب شال و روسری زنانه مجلسی دارای طرح های جذاب و خاصی هستند که به راحتی می توانید کنار استایل مجلسی خود از آن ها بهره ببرید. از طرفی شال و روسری های مجلسی زنانه قواره های متفاوتی دارند که می توانید از آن ها برای استایل های متفاوتی استفاده کنید. در ادامه می خواهیم با ویژگی های مهم در رابطه با خرید روسری زنانه مجلسی شیک آشنا شویم:


ویژگی روسری زنانه مجلسی شیک

معمولا وقتی صحبت از شال و روسری مجلسی زنانه می شود تصور اغلب افراد به سمت شال و روسری هایی از جنس ابریشم، حریر و یا ساتن می رود. اما لازم به ذکر است تنها توجه به جنس پارچه مهارت و لازمه انتخاب شال و روسری مجلسی نیست. این روسری های خاص، جنبه طراحی و کیفیت و کاربرد های دیگری نیز دارند که باید مورد توجه جدی شما قرار بگیرد.


• جنس پارچه روسری اصلی ترین معیار شما می باشد.

اصلی ترین قدم برای خرید شال مجلسی جنس آن ها می باشد بنابراین توجه به جنس آن ها بسیار حائز اهمیت است. همچنین که جنس پارچه معرف تمام عیار از قابلیت های مجلسی بودن یک روسری می باشد البته معیارهای دیگری هم دارند که در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم. به طور اصولی یک روسری مجلسی باید ظاهری شیک و لاکچری داشته باشد و این ویژگی تنها با استفاده از پارچه های خاص امکان پذیر است. معمولا برای انتخاب یک روسری مجلسی ابتدا سراغ پارچه های ابریشم می روند و از این جنس پارچه برای روسری مجلسی خود انتخاب می کنند. چرا که پارچه های ابریشمی ظاهری درخشان تر و بافتی نرم و لطیف دارند همچنین الگوی طراحی آن لخت، راحت و همچنین سبک است. در واقع پارچه هایی هستند که کاملا برای تهیه یک روسری مجلسی زنانه مناسب اند. هنگامی که برای خرید شال مجلسی اقدام کنیم با این جنس روسری ها مواجه هستیم. اما نکته ی مهم این است که ما باید در انتخاب یک روسری ابریشمی اصیل مهارت داشته باشیم زیرا توجه به اصالت و جنس پارچه ابریشم اهمیت بالایی دارد. اصالت پارچه در واقع به مقدار ابریشم طبیعی به کار رفته شده در بافت پارچه را می گویند. طبیعی است که هرچه مقدار ابریشم طبیعی بیشتری در بافت پارچه به کار رفته باشد روسری مجلسی تر است و اصالت کار بیشتری دارد. از این رو هزینه بالاتری را باید برای خرید روسری ابریشمی کنار بگذاریم. اما قطعا یک پارچه ابریشمی اصیل، ارزش چنین هزینه هایی را دارد. البته برای طراحی روسری مجلسی از جنس های دیگر پارچه بهره می برند مانند پارچه های ساتن و یا حریر. پارچه های حریر نرمی و لطافت خاص خود را دارند. و از ویژگی های پارچه های ساتن لخت و درخشان بودن آن هاست.

 

منبع: پرند

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
...