0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (45 امتیاز)
تاثیر شال و روسری بر جذاب بودن استایل

امروزه استفاده از انواع اکسسوری‌ها در استایل‌های مختلف برای بانوان ایرانی بسیار رایج است. یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های اکسسوری در استفاده‌ی روزمره‌ی بانوان، شال و روسری است که در استایل‌ها و ترکیب‌های مختلف استفاده می‌شود. شاید با خود فکر کنید که چرا شال و روسری زنانه در فرهنگ ایرانی آن‌قدر مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین دلیل آن اعتقاد بانوان ایرانی به حجاب اسلامی است، البته یادتان باشد، استفاده از شال و روسری در دنیای مدرن مانند قدیم فقط برای پوشاندن موها و حجاب نیست، بلکه تاثیر آن بر شیک و جذاب‌بودن استایل غیرقابل انکار است. به بیان دیگر، شال و روسری قابلیت آن را دارد که استایل شما را چند درجه جذاب‌تر کند؛ به همین دلیل است که زنان غربی هم از شال و روسری در استایل‌های خاص خود استفاده می‌کنند. شناخت تاثیر انواع شال و روسری در استایل‌های مختلف، می‌تواند به ما در ایجاد استایل‌ها و ترکیب‌های شیک و جذاب کمک کند. امروز در این مقاله خواهید دید که برای جذاب‌تر کردن استایل خود، باید به چه مواردی در رابطه با پوشیدن شال و روسری توجه کنید.

شال یا روسری؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که برای استایل خود، بین انتخاب شال زنانه یا روسری زنانه مردد مانده‌ باشید. در این صورت اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید، سبک استایل شماست. اگر استایل‌تان اسپرت است، انتخاب شال برای شما بهتر است و اگر استایل مجلسی دارید، انتخاب شایسته روسری است. البته لازم نیست خود را محدود کنید، با وجود انواع شال و روسری‌ زنانه مختلف در طرح‌ها و سایزها و رنگ‌های فراوان، دست‌تان در انتخاب باز است تا شال و روسری مناسبی برای استایل خود انتخاب کنید و در مجالس و رویدادهای مختلف بدرخشید. حالا به مواردی در رابطه با شال و روسری می‌پردازیم که در جذاب‌بودن استایل تاثیر بسزایی دارند.

طرح و نقش شال و روسری

این‌که شال و روسری شما چه طرح و نقشی داشته باشد و مهم‌تر از آن، چگونه با استایل‌تان ست شود، یک گام مهم در داشتن استایل جذاب و چشم‌نواز است. برای ست کردن شال و روسری با استایل‌تان، خوب است این موضوع را مدنظر قرار دهید که به طور کلی دو نوع طرح وجود دارد:

•  طرح‌های ساده:

این مدل شال و روسری بیش‌تر برای تکمیل استایل استفاده می‌شوند و معمولا از رنگ‌های محدودی تشکیل شده‌اند.

منبع: پرند

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 21 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 42 بازدید
...