0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

شمع چیست ؟ سوالی که در گذشته خیلی سوال سختی نبود و پاسخ بسیار روشنی داشت. چون در در اکثر محیط ها شمع برای روشنایی یا گرم کردن محیط وجود داشت و همه افراد از شمع فقط برای یک کار استفاده می کردند. شمع یکی از قدیمی ترین اختراعات بشر می باشد که بیشتر برای روشن کردن محیط استفاده می گردید. اما امروزه شمع ها علاوه بر کاربردهای قدیم خود برای کارهای دیگری نیز استفاده می شوند. امروزه در بسیاری از منازل شمع به عنوان یک عنصر اصلی تزیینی در دکوراسیون استفاده می شود. این موضوع باعث شده است که بسیاری از تولیدکنندگان نیز به ظاهر شمع بیشتر اهمیت دهند و تمام فاکتورهایی را که برای زیباتر کردن یک محیط نیاز است در تولید آن در نظر بگیرند. به همین دلیل پاسخ سوال شمع چیست شاید به سادگی گذشته نباشد.امروزه گسترش استفاده از شمع ها تنها محدود به استفاده از آن برای زیبایی نشده است و می توانید انواع شمع ها را برای درمان بسیاری از مشکلات های روحی نیز به کار ببرید. به همین دلیل شمع های معطر با انواع رایحه در بازار موجود هستند. ما در این نوشته قصد داریم تا علاوه بر یافتن سوال شمع چیست، انواع مختلف آن را نیز معرفی کنیم و در یک نوشتار جامع اطلاعات کافی که برای خرید یک شمع نیاز دارید را در آن پیدا کنید.

 

تاریخچه شمع

اولین بار حدود ۵۰۰۰ سال پیش بود که انسان ها از شمع برای روشنایی استفاده کردند. مصریان باستان با خیساندن مغزنی در چربی حیوانات شمع را تولید کردند تا از آن برای روشنایی و تزیین مراسم ها استفاده کنند. این شمع های اولیه به قدری سخت تولید می شدند که از أن فقط برای برخی مراسمات رسمی استفاده می گردید.سختی های موجود در ساخت شمع های مصریان باعث شد تا رومیان شمع هایی تولید کنند که مانند شمع های امروزی دارای فیتیله می باشد. رومیان پاپیروس را به صورت رول شده در موم عسل یا پیه نهنگ فرو می بردند تا اطراف فیتیله را به طول کامل بپوشاند. این مدل شمع چون راحت تر تولید می گردید و زمان سوختن آن نیز طولانی تر بود، در منازل هم مورد استفاده قرار گرفت. با گسترش تولید شمع استفاده از آن در مسیرهای اصلی شهر و عبادتگاه ها هم رواج پیدا کرد.

تولید صنعتی شمع

نور شمع با زیبایی و روشنی بخشی خود باعث شد که به عنوان یک منبع الهام بخش برای بسیاری از افراد شناخته شود. این قدرت شمع باعث شد که در ادیان مختلف به عنوان یکی از اجزای مراسمات مذهبی استفاده شود. ادیان مختلف مانند یهود، مسیحیت و بودایی امروز از شمع در مراسم های ویژه خود استفاده می کنند. اگرچه در این زمان استفاده از شمع رواج بیشتری یافته بود، اما همچنان از روش های سنتی برای تولید شمع استفاده می گردید.با گسترش صنعت حالا دیگر بسیاری از مردمان می دانستند که شمع چیست. با پیدایش نفت و تولید انبوه آن در نیمه اول قرن بیستم، تولید و استفاده از شمع نیز رشد بسیار چشمگیری پیدا کرد. در این زمان سوال شمع چیست دیگر برای افراد یک پاسخ گنگ نداشت چون آن را در هرجایی می توانستید پیدا کنید.در اواخر قرن بیستم شمع ها نه تنها به عنوان منبع نور و گرما شناخته شدند، بلکه از آن به عنوان یک وسیله تزیینی هم استفاده می گردید. تا اینکه امروزه از آن به عنوان یک کالا برای کاربردهای مختلف نام برده می شود. همین موضوع باعث شده است تا انواع مختلفی از شمع تولید شوند که هر کدام دارای ویژگی خاصی برای یک کاربرد مشخص هستند.

انواع مختلف شمع چیست؟

همانطور که می دانید شمع های مختلف برای نیازها و کاربردهای متفاوتی در بازار وجود دارند. امروزه شما فقط از شمع برای روشن کردن یا گرم شدن استفاده نمی کنید. شمع برای مصارف تزیینی، دکوراسیون و درمانی هم کاربرد دارد. تنوع در کاربرد شمع باعث شده است تا مدل های متنوعی از شمع تولید شوند. چون یک مدل شمع نمی تواند برای یک کار بخصوص استفاده شود. شمع هایی که در بازار وجود دارند امروز بیشتر در دسته بندی های زیر استفاده می شوند:

شمع وارمر

این مدل شمع همانطور که از اسمش پیداست بیشتر برای گرم نگهداشتن غذا یا محیط استفاده می شود. شمع های وارمر را می توانید با رایحه های متنوع نیز تهیه کنید. این کار باعث شده است تا از این مدل شمع برای ایجاد یک میز رمانتیک یا فضای عاشقانه بسیار استفاده شود. ویژگی های مختلفی که به شمع های وارمر اضافه شده اند، باعث شده است تا شمع وارمر بیشتر جنبه تزیینی پیدا کند و از آن در چیدمان یک فضای زیبا استفاده شود. شما می توانید از مدل های متنوع شمع وارمر عطری را از فروشگاه ناچو تهیه کنید. کیفیت شمع های موجود در ناچو به دلیل پخش عطر بسیار مناسب و زمان سوختن منطقی مورد توجه خریداران می باشد.شمع های وارمر معمولا در ارتفاع کوچک و درون ظروف پلاستیکی یا آلومینیومی عرضه می شوند. این شمع را می توانید در شکل های دایره ای یا قلبی از فروشگاه ناچو تهیه کنید.همانطور که گفتیم شمع های وارمر علاوه بر استفاده به عنوان گرم نگهداشتن ظروف و مواد غذایی، کاربردهای دیگری دارند. شما می توانید از این شمع برای مدیتیشن یا یوگا هم استفاده کنید. با توجه به قیمت مناسب این شمع ها، شما می توانید تعداد بسیار زیادی از آن را در منزل خود بچینید و با روشن کردن آن انرژی های منفی را از خود دور کنید.

انواع شمع عطری

شمع های عطری را می توانید در ظرف های متفاوت و با رایحه های متفاوت پیدا کنید. هر یک از این شمع ها را می توانید بسته به کاربرد خود استفاده کنید. اگر می خواهید بدانید انواع این مدل شمع چیست در ادامه همراه ما باشید.

 

شمع معطر لیوانی

این مدل شمع ها در یک ظرف شیشه ای کوچک شبیه لیوان تولید می شوند. با توجه به اندازه کوچک شمع، قیمت مناسب تری دارند و می توانید آن را در انواع رایحه های گوناگون در فروشگاه ناچو تهیه کنید. این مدل شمع را به نام شمع شات نیز می شناسند. این شمع ها در رایحه های مختلفی عرضه می شوند که هر کدام را در پایین توضیح خواهیم داد:رایحه لیمو: این رایحه بسیار انرژی بخش است. با استشمام رایحه لیمو اضطراب و استرس از بین خواهد رفت و به بازسازی ذهنی شما خیلی کمک خواهد کرد.

رایحه هلو: این رایحه با عطر ملایم و خنک به ایجاد حس سرزندگی و شادابی در یک محیط بسیار موثر است.

رایحه توت فرنگی: تحقیقات نشان می دهد این رایحه برای تمرکز حواس و افزایش دقت افراد بسیار موثر است و می توانید از این ویژگی آن استفاده کنید.

وانیل: رایحه وانیل علاوه بر کاهش اضطراب در شما، می تواند در افزایش قوای جنسی نیز تاثیر داشته باشد.

قهوه: رایحه قهوه یکی از تاثیرگذارترین رایحه های شمع معطر است که باعث ایجاد حس سرزندگی و شادمانی در شما می شود. این رایحه می تواند برای انرژی بخشی به شما در یک روز پرکار بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

رایحه رز: شما می توانید از این رایحه در اتاق خواب خود برای بهبود کیفیت خواب استفاده کنید. بسیاری از افراد از این رایحه دل انگیز برای افزایش کیفیت خواب خود استفاده می کنند.

ارکیده: رایحه ارکیده یکی از عطرهای لوکس است که باعث می شود تا قدرت تمرکز شما افزایش پیدا کند.

سیب: این رایحه شیرین یه شما کمک خواهد کرد تا خیلی سریع تر به آرامش برسید و در ایجاد یک محیط آرامش بخش بسیار موثر است.

دارچین: اگر به دنبال افزایش سطح انرژی خود هستید می توانید از رایحه دارچین برای انرژی بخشی به خود استفاده کنید.

اسطوخودوس: رایحه اسطوخودوس یکی از رایحه های پرطرفدار برای ایجاد آرامش در محیط است. شما با کمک این رایحه می تواند کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید و با آرامش ذهنی خوابی عمیق را تجربه کنید.

چوب سدر: این رایحه نوستالژیک به شما کمک خواهد کرد تا در یک فضای لذت بخش و آرام حضور داشته باشید.

 

نتیجه گیری

ماشین سازی سورا صنعت سازنده ی انواع دستگاه تولید شمع وارمر اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

09198182884

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 24 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
سوال شده 6 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
...