0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

درمان دیسک کمر با پلاتینر

پلاتینر تکنولوژی نوینی است که توانسته تحولی عظیم در درمان دیسک کمر و انواع دردهای ستون فقرات ایجاد کند. تکنولوژی بکار رفته در کمربند پلاتینر IUC متناسب با آناتومی بدن انسان و بافت‌های آسیب‌دیده ستون فقرات است و می‌تواند موجب کاهش التهاب بافت‌ها، تغذیه و خونرسانی به منطقه آسیب‌دیده و درنتیجه ترمیم بافت‌ها شود.

با استفاده منظم از کمربند Platiner دردهای قسمت کمر کاهش‌یافته و درنهایت درمان می‌شوند. با این اوصاف دیگر نیازی به استفاده از روش‌های پرخطر مانند عمل جراحی یا داروهای شیمیایی نیست. در این محصول از سه فناوری شناخته‌شده استفاده شده است که هرکدام با عملکرد ویژه خود موجب تسکین و درمان درد می‌شوند.

دیسک کمر چیست؟

ستون فقرات انسان دارای 24 مهره است و بین مهره‌ها بافتی ژلاتینی و غضروفی قرار دارد. فشار حاصل از حرکت مهره‌ها روی ستون فقرات بر این بافت ژلاتینی وارد می‌شود. درحقیقت بافت‌های غضروفی بین مهره‌ها مانند ضربه‌‌گیر عمل می‌کنند و حرکت ستون فقرات را هم روان می‌کنند. زمانی که مواد بین مهره‌ها بیرون بزند به نخاع و ریشه‌های عصب موجود در نخاع فشار وارد می‌شود. درنتیجه فرد دچار بی‌حسی، درد و کاهش دامنه حرکتی شده و گزگز شدن را نیز حس می‌کند.

استفاده از داروهای شیمیایی درمانی برای این مشکل شایع نیستِ؛ زیرا این داروها تنها به‌صورت مقطعی موجب کاهش یا تسکین درد می‌شوند. ازطرف دیگر انجام عمل جراحی هم درمانی با نتایج عالی نیست و عوارض جانبی دارد. یکی از بهترین و جدیدترین روش‌ها برای رهایی از دیسک کمر استفاده از کمربند پلاتینر است. فروشگاه کالای روز نماینده انحصاری شرکت زایسترونیک آلمان کمربند Platiner اصل را با قیمتی مناسب و کاملاً اقتصادی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط mahya-r (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 21 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط هوژینا (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 144 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط soheila (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 148 بازدید
سوال شده 2 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط Parimoradi (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 31 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
سوال شده 2 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط fatemehMOUSAVI (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
...