0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

از  کانوایر (Conveyor) یا نوار نقاله جلوی بسته بندی، برای انتقال محصولات در کارخانجات مختلف استفاده می شود. نوار نقاله مناسب برای انواع دستگاه شیرینگ پک ، پرکن مایعات و بسیاری از خط های تولیدی می باشد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با انواع دستگاه کانوایر یا نوار نقاله بسته بندی آشنا کنیم.

 

0 تا 100 نوار نقاله چیست؟

سیستم بکار و قطعات تشکیل دهنده کانوایر های شرکت زاگرس ماشین از بهترین و مرغوب ترین ها در بازار می باشد.نوار نقاله کانوایر برای جابجایی محصولات بسته بندی شده در کارخانجات و تولیدی ها کاربرد دارد.تضمین بهترین نوار نقاله موجود در بازار ماشین آلات صنعتی در ماشین سازی سورا صنعت.از نوار نقاله زمینی برای انتقال کالاهای سنگین مثل ماشین یا جعبه های بزرگ استفاده می شود.از نوار نقاله زنجیری می توانید برای حمل انواع پالت ها استفاده کنید.برای خرید دستگاه کانوایر یا نوار نقاله می توانید با ما تماس بگیرید.

دستگاه کانوایر یا نوار نقاله چیست و چگونه کار می کند؟

از  کانوایر (Conveyor) یا نوار نقاله جلوی بسته بندی، برای انتقال محصولات در کارخانجات مختلف استفاده می شود. نوار نقاله مناسب برای انواع دستگاه شیرینگ پک ، پرکن مایعات و بسیاری از خط های تولیدی می باشد.دستگاه کانوایر یا نوار نقاله جزئی از سیستم های انتقال مواد در صنعت تولیدی بوده و جزو فناوری های مدرن می باشد و دامنه کاربرد آن ها از صنایع کوچک تا صنایع بزرگ است. نوار نقاله همان خطوطی است که مواد و کالاهای مختلف را بین دستگاه ها یا اپراتورها به گردش درمی آورد.

 

معرفی انواع نوار نقاله صنعتی

به طور کلی نوار نقاله صنعتی یا کانوایر ها با استفاده از یک الکتروموتور به حرکت در می آید و با استفاده از یک تسمه یا زنجیر حلقه ای کالاها را از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل می نماید.کمربند نوار نقاله صنعتی به صورت سراسری یا شبکه ای نصب شده و به چند نوار نقاله به صورت شبکه ای در یک سالن به هم متصل می شوند.قرقره نوار نقاله وسیله ای مکانیکی است و از پوسته های نورد شده با دیسک های انتهایی منعطف تولید می شوند و باعث راهبری کمربند نوار نقاله می شوند.دستگاه کانوایر یا نوار نقاله صنعتی با توجه به کارکرد یا نوع موادی که توسط آنها حمل می گردد به انواع مختلفی تقسیم می شوند :

 

کانوایر حمل بسته و کیسه

از این مدل دستگاه ها برای حمل بسته و کیسه در صنایع غذایی، دارویی و پتروشیمی در ابعاد مختلف به کار برده می شود و دارای مکانیزم تسمه و درام استوانه ای برای حمل کالا می باشد.از دستگاه کانوایر حمل مواد فله در صنایع فولاد، پتروشیمی، سیمان و معاد استفاده می شود و دارای مکانیزم تسمه انعطاف پذیر و رولرهای زاویه دار می باشد. طول این دستگاه ها می تواند بسیار زیاد و گاه به کیلومتر هم می رسد

 

معرفی دستگاه کانوایر زمینی

از این مدل دستگاه ها برای انتقال کالاهای حجیم و سنگین همانند خودرو یا جعبه های بزرگ، کارتن های بسته بندی، محصولات شیریگ پک شده و… از طریق انتقال هوایی استفاده می گردد.

 

 

کانوایر هوایی

از این برای انتقال قطعات معلق همانند بدنه خودرو  و قطعات آن و عمدتاً در صنعت خودروسازی استفاده می گردد.این کانوایر از یک سیستم 1 ریلی به صورت هوایی و همچنین از قرقره و رشته های زنجیر تشکیل شده است .همچنین از نوار نقاله هوایی برای انجام  اموری مثل کوره پزی، رنگرزی، روغن زدایی ، شست و شو و غیره استفاده گردد.

دستگاه کانوایر بالابر

کانوایر بالابر صنعتی یکی از ماشین آلات و نوار نقاله های حمل و نقل محصول می باشد که در صنایع مختلفی کاربرد دارد.این نوار نقاله صنعتی توسط متخصصان و تکنسین های صنعتی سورا صنعت، در راستای فعالیت ها و زمینه های گوناگونی تولید می شوند.از این مدل دستگاه ها در صنعت معادن و صنعت فولاد استفاده شده و با داشتن قاشقک هایی که نوعی خاص از زنجیر وصل است مواد را از سطحی به سطح دیگر می رساند.

کانوایر زنجیری

از این مدل دستگاه به چندین روش طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً برای حمل پالت ها مورد استفاده قرار می گیرد.نوار نقاله زنجیری برای حمل مواد فله  مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.این نوار نقاله با کمک یک زنجیر، انتقال مواد مختلف را به کانوایر زنجیری انجام می دهد.اسکرو کانوایر و باکت الواتور دو رقیب اصلی این نوار نقاله می باشند.

رولر کانوایر

از این مدل دستگاه ها برای جابجایی اجسام با استفاده از رولرها و با سر خوردن جنس روی رولرها جابجا می گردد. این مدل دستگاه می تواند موتوردار یا بدون موتور باشد.

 

اسکروکانوایر

از این مدل دستگاه ها برای انتقال مواد فله با کمک چرخش یک ماردون به سمت جلو استفاده می شود. این مدل کانوایر برخلاف نوع تسمه ای یا رولیکی فقط قابلیت انتقال مواد فله یا پودری را دارد.

 

قیمت و خرید دستگاه کانوایر و نوارنقاله صنعتی

طراحی دستگاه کانوایر در ماشین سازی سورا صنعت با استفاده از استانداردهای بین المللی انجام شده و براساس نیاز شما می توانیم کانوایر مورد استفاده در صنایع غذایی را طراحی و پیاده سازی کنیم.تمامی دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی تولید شده در این مجموعه دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نتیجه گیری

ماشین سازی سورا صنعت سازنده ی انواع دستگاه نوارنقاله اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

09198182884

 

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

قیمت شیر یکطرفه فنری کیز ایران در حال نوسان است. برای مشاهده قیمت و خرید این محصول، می‌توانید به وبسایت https://hamsaz724.com/product/شیر-یک-طرفه-فنری-برنجی/ مراجعه کنید. در این وبسایت، می‌توانید جزئیات و مشخصات فنی شیر یکطرفه فنری کیز ایران را بررسی کنید و قیمت آن را مطلع شوید. با توجه به نوسانات قیمت، این امکان را دارید که به صورت منظم وبسایت را پیگیری کنید تا از تغییرات قیمت آگاه شوید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 47 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 104 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 75 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 33 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 39 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 65 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 103 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 75 بازدید
...